comScore: נתח השוק של חלונות פון 7 ממשיך לרדת

על פי חברת המחקר, נתח השוק של הפלטפורמה של מיקרוסופט בארצות הברית נפל בעוד 1.7%, ל-8%, במהלך שלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בינואר ● באותה תקופה, עלה נתח השוק של מערכת אנדרואיד של גוגל ב-7.7% והגיע ל31.2%, ומערכת iOS של אפל עומדת על 24.7%, לאחר שעלתה בתקופה הנסקרת ב-1% ● הנפילה הגדולה ביותר בשלושת החודשים האמורים שייכת דווקא ל-RIM, שנתח השוק שלה ירד ב-5.4%, ועומד כעת, לפי חברת המחקרים, על 30.4%

למרות הבאז שעטף את השקת מערכת ההפעלה חלונות פון 7 בנובמבר האחרון, נראה שמערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft) נמצאת עדיין הרחק מאחורי המערכות המתחרות של אפל (Apple) וגוגל (Google) בשוק הטלפונים החכמים, לפי מחקר חדש שפורסם אתמול, ועדיין לא מצליחה לשנות את מגמת ההידרדרות.

נתח השוק של הפלטפורמה של מיקרוסופט בארצות הברית נפל בעוד 1.7%, ל-8%, במהלך שלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בינואר, בהתאם למחקר שפרסמה comScore. באותה תקופה, עלה נתח השוק של מערכת אנדרואיד של גוגל ב-7.7% והגיע ל31.2%, ומערכת iOS של אפל עומדת על 24.7%, לאחר שעלתה בתקופה הנסקרת ב-1%.

הנפילה הגדולה ביותר בשלושת החודשים האמורים שייכת דווקא ל-RIM, שנתח השוק שלה ירד ב-5.4%, ועומד כעת, לפי חברת המחקר, על 30.4%.

לדברי חברת המחקר, 65.8 מיליון בני אדם הם בעלי טלפונים חכמים במהלך שלושת חודשי הבדיקה, המהווים עלייה של 8% לעומת שלושת החודשים הקודמים.

אין ספק שהנתונים החדשים הם אכזבה גדולה למיקרוסופט, ששמה את מבטחה בחלונות פון 7 לשיקום הנוכחות שלה בזירת הטלפונים החכמים שחשיבותה הולכת וגוברת בתקופה זו.

למרות הרוח הגבית שנתנה מיקרוסופט למערכת ההפעלה עם מסעות פרסום ואירועי השקה בעלות של מיליוני דולרים, היא עדיין לא מצליחה להראות סימני התאוששות.

המחקר של comScore בדק גם את השימוש הסלולרי הכללי בארה"ב, ולפי הנתונים – 234 מיליון אמריקנים בגילאי 13 ויותר השתמשו בטלפונים סלולריים בשלושת החודשים הנסקרים. מבחינת יצרניות הסלולר – סמסונג (Samsung) תופסת את נתח השוק הגדול ביותר בארה"ב, עם 24.9%, ואחריה LG עם 20.8%, מוטורולה (Motorola) עם 16.5%, RIM עם 8.6% ואפל עם 7%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים