יבמ הכריזה על יוזמת Smarter Commerce

במסגרת היוזמה החדשה, יבמ תרתום את הידע שלה בניתוח נתונים ותהליכים עסקיים כדי לסייע לחברות להבין מה רוצים הצרכנים ולהציע להם מוצרים מתאימים ● הפתרונות החדשים תוכננו לסייע לחברות עסקיות להציע מוצרים ברמה גבוהה של רלוונטיות, תוך התמקדות בצרכן וגישה הוליסטית לתהליכים

יבמ (IBM) הכריזה על יוזמה חדשה בשם Smarter Commerce, שבמסגרתה תרתום את הידע שלה בניתוח נתונים ותהליכים עסקיים כדי לסייע לחברות להבין מה רוצים הצרכנים ולהציע להם מוצרים מתאימים.

"היוזמה נועדה לתת מענה לשינויים בדינמיקה של המסחר, ולהתמקדות בצרכנים", הסביר יוצ'ון לי, סגן נשיא לארגוני סחר בענק הכחול. הפתרונות החדשים תוכננו לסייע לחברות עסקיות להציע מוצרים ברמה גבוהה של רלוונטיות, תוך התמקדות בצרכן וגישה הוליסטית לתהליכים.

לי הצטרף ליבמ בעקבות הרכישה של Unica – חברה לניתוח שיווקי שהקים. לדבריו, יוזמת Smarter Commerce תסייע לחברות למכור, לקנות ולשווק מוצרים תוך יצירת קשרים עם קהילות, תהליכי שיתוף וניתוח תלוי הקשר. היוזמה מייצגת חשיבה מחודשת על הקשר בין העסקים לצרכנים.

בראיון שהעניק לא מכבר ציין קרייג היימן, מנהל פתרונות בחטיבת התוכנה של יבמ, כי השילוב של המדיה החברתית בתהליכי הקנייה והמכירה "מחייב הגדרה מחודשת של מונחי הסחר". לדבריו, אם בעבר ייצג המסחר זרימה של מוצרים מיצרנים, דרך ערוצי הפצה, לצרכנים, הרי שכיום מדובר במעגל סגור של משוב, כאשר תפקידיהם של הצרכנים, היצרנים, המפיצים, המדיה והמשווקים מוגדרים מחדש.

היקף פעילות התוכנה של יבמ צמח באופן משמעותי. בתדרוך שפרסמה החברה לא מכבר למשקיעים צוין, כי הכנסות החברה מתוכנה יגיעו עד 2015 להיקף של 17 מיליארד דולרים, בהשוואה ל-9.5 מיליארד ב-2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים