אפל: מכשירי iPhone לבנים יופיעו באביב

פיל שילר, סגן נשיא לשיווק באפל, הודיע על כך בתשובה לשאלה שנשאל בטוויטר על ידי נער בן 16 ● אפל דחתה את השקת המכשירים הלבנים פעם אחר פעם, בשל "אתגרי ייצור שלא צפינו בתחילה", על פי הודעת החברה ● עם זאת, נראה שהבעיה נפתרה, שכן ה-iPad 2 הושק הן בצבע שחור והן בצבע לבן

מכשירי ה-iPhone המיוחלים בצבע לבן יופיעו באביב הקרוב – כך עולה מהודעה שפרסם בטוויטר (Twitter) פיל שילר, סגן נשיא לשיווק באפל (Apple). שילר פרסם את ההודעה במענה לשאלה של נער בן 16 בשם אריק אנדרסון, ששאל בטוויטר כיצד ניתן להשיג iPhone לבן.

השקת המכשירים הלבנים נדחתה פעם אחר פעם, מאז שהושקו מכשירי iPhone 4 בחודש יוני האחרון. בתחילה נדחתה ההשקה ליולי, אז היא נדחתה פעם נוספת ובאוקטובר היא נדחתה לאביב. בין השאר, יוחסו הדחיות "לאתגרי ייצור שלא צפינו בתחילה", על פי הודעה שפרסמה אפל ביולי.

בין ההשערות שהעלו חובבי אפל ביחס לסיבת העיכובים: בעיה של דליפת אור מהמארז הלבן שפוגעת ביכולות המצלמה או אי התאמה לצבע של לחצן HOME. עם זאת, תהיה הבעיה אשר תהיה, נראה, כי היא כבר נפתרה – שכן מכשירי iPad 2 המקבילים הושקו בסוף השבוע הן בצבע שחור והן בצבע לבן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים