בפייסבוק בוחנים את האפשרות להפעיל שירות קופונים

במסגרת השירות, שנבחן בימים אלה בערים מרכזיות שונות בארצות הברית, יוצעו תלושי הנחה לבתי עסק מקומיים - דוגמת השירות שמציעה חברת גרופון ● הוא מהווה הרחבה לתוכנית Deals של הרשת החברתית, שבמסגרתה מוצעים מבצעים למשתמשי Facebook Places שמחפשים בתי עסק מקומיים ● היקף ההכנסות בשוק הקופונים באינטרנט הגיע ב-2010 ל-873 מיליון דולרים, ועד 2015 הוא עשוי לעמוד על 3.93 מיליארד

בחברת פייסבוק (Facebook) בוחנים את האפשרות להפעיל שירות שבמסגרתו יוצעו תלושי הנחה לבתי עסק מקומיים – דוגמת השירות שמציעה חברת גרופון (Groupon).

מפייסבוק נמסר, כי השירות החדש נבחן בדאלאס, אוסטין, אטלנטה, סן-פרנסיסקו וסאן-דייגו, כהרחבה לתוכנית Deals של הרשת החברתית, שבמסגרתה מוצעים מבצעים למשתמשי Facebook Places שמחפשים בתי עסק מקומיים. משתמשי פייסבוק יוכלו לרכוש קופונים ולחלוק בהם עם חבריהם ברשת.

"בתי עסק מקומיים יוכלו להירשם לשירות בקרוב והמשתמשים יוכלו למצוא קופונים כבר בשבועות הקרובים", נמסר מפייסבוק. בכוונת החברה לשווק את השירות באמצעות אנשי המכירות שלה עצמה, וכן בשיתוף פעולה עם גופים חיצוניים.

עם 500 מיליון משתמשים בפייסבוק, מדובר בתחרות של ממש לחברות הפועלות בענף הקופונים. בשנה שעברה הסתכם היקף ההכנסות בשוק הקופונים באינטרנט ב-873 מיליון דולרים, ועד 2015 הוא עשוי להגיע ל-3.93 מיליארד – על פי תחזית של חברת הייעוץ BIA/Kelsey.

החברה הבולטת ביותר שפועלת כיום בשוק הקופונים ברשת היא גרופון, שנהנתה מצמיחה מטאורית ומציעה תלושים שמקנים ארוחות במסעדות, נסיעות ושירותים נוספים, בחצי מחיר. גרופון נהנית כיום מ-60 מיליון משתמשים, ובשנתיים שבהן פועלת החברה היא כבר מכרה יותר מ-39 מיליון קופונים. בכוונת גרופון להנפיק מניות לציבור בהמשך השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים