כריסטיאן נארדין, דאסו סיסטמס: "אמצו את העולם הווירטואלי, כדי להפוך את זה האמיתי לבטוח יותר"

"יש בשוק הישראלי פוטנציאל לאימוץ כלים חכמים בצורה מקיפה בהרבה מהקיים כיום", אמר נארדין, סגן נשיא פעילויות אזוריות בדאסו סיסטמס, במהלך ביקור שהוא עורך השבוע בארץ ● לדבריו, החברה מתעניינת בישראל בתחום מדעי החיים: "ביו-סימולציה, ניהול פורמולות של מוצרים, תוויות ואריזות; כמו כן, אנחנו מחפשים חברות בתחומי הביו-מדיקל והתרופות הגנריות"

"ישראל היא מדינה חכמה. ככזו, יש לכם פוטנציאל לאימוץ כלים חכמים בצורה מקיפה בהרבה מהקיים כיום", כך אמר כריסטיאן נארדין, סגן נשיא פעילויות אזוריות בענקית ה-PLM דאסו סיסטמס (Dassault Systems), שהגיע השבוע לארץ כדי להשתתף בכנס המפיצים של החברה.

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים אילו תחומים בשוק הישראלי מעניינים את דאסו סיסטמס ציין נארדין את תחום מדעי החיים: "ביו-סימולציה, ניהול פורמולות של מוצרים, תוויות ואריזות. כמו כן, אנחנו מחפשים חברות בתחומי הביו-מדיקל והתרופות הגנריות".

הוא יעץ לשוק הישראלי: "אמצו את העולם הווירטואלי, כדי להפוך את העולם האמיתי למקום בטוח יותר".

לדברי נארדין, התוצאות העסקיות של דאסו סיסטמס ל-2010 משקפות התאוששות גלובלית בתחומים שהחברה עוסקת בהם, לאחר שנתיים של ירידה בהשקעות. "להערכתי, אם לא יהיה שינוי דרמטי בכלכלה, נראה המשך השקעה של החברות במו"פ", אמר. הוא אף ציין, כי 20% מכלל הכנסות החברה מגיעות, בין היתר, מתחומים כמו אנרגיה והיי-טק, באמצעות ה-PLM 2.0 ."כלים אלה מאפשרים לנו להביא יכולות חדשות לעולם המכני, ליצור מודלים חדשים לחיזוי", הוסיף.

באחרונה רכשה דאסו סיסטמס את יצרנית מנוע החיפוש Exalead. לדברי נארדין, "ההבדל בין Exalead לגוגל (Google) הוא שניתן לאנדקס את המידע בכל המערכות השונות בארגון, ואז אפשר להתחבר ולאסוף מידע ביעילות ובמהירות. אי אפשר לעשות זאת עם כלי אחר, שתכנות שלו נמשך חודשים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אודי מנכ"ל על של הקבוצה

    שלמה, תן לאודי וינטראוב להוביל את הקבוצה ובוא לאסוף דבידנדים. בסוף נעשה הפיכה כמו במצרים.

  2. חני

    איזה משפט חכם..זאת אומרת בסופו של דבר הכל מתחיל ונשאר וירטואלי.

אירועים קרובים