פלאפון פותחת את חנות המוסיקה שלה ללקוחות כל החברות

שירות MUSIX מאפשר הורדת שירים והאזנה במודל של צריכה ללא הגבלה ● בשלב הראשון יושק השירות על גבי פלטפורמת אנדרואיד ובשבועות הקרובים הוא יורחב גם למכשירים בעלי מערכות הפעלה נוספות, דוגמת ג'אווה וסימביאן

פלאפון הודיעה הבוקר (א'), כי תפתח לראשונה בסלולר הישראלי שירות תוכן ללקוחות כל החברות. במסגרת זו, החלה השבוע החברה להציע את שירות MUSIX, הכולל קטלוג מוזיקה של כ-750 אלף שירים, ללקוחות כל החברות – הן ממכשיר הסלולר שלהם והן באתר השירות.

שירות MUSIX מאפשר הורדת שירים והאזנה במודל של צריכה ללא הגבלה, כאשר בשלב ראשון יושק השירות על גבי פלטפורמת האנדרואיד (Android) של גוגל (Google) במכשירי גלקסי S של סמסונג (Samsung), בטאבלט של סמסונג – גלאקסי טאב, וכן במכשירי X10 ו-X8 של סוני-אריקסון (Sony-Ericsson). בשבועות הקרובים יושק השירות גם במכשירים בעלי מערכות הפעלה נוספות, דוגמת ג'אווה (Java) וסימביאן (Symbian), בדומה לשירות המוצע כיום ללקוחות פלאפון.

לקוחות כל החברות בעלי מכשירים תומכי אנדרואיד יכולים להוריד את האפליקציה מחנות ה-Android Market החל מהיום. האפליקציה ניתנת להורדה חינם, גם באמצעות Wi-Fi. עלות השירות הכולל בסלולר ובאתר היא 19.9 שקלים בחודש ללא התחייבות. התשלום נעשה בכרטיס אשראי באמצעות דף מאובטח באפליקציה או באמצעות אתר MUSIX.

יש להניח, כי פלאפון מנועה מלהשיק את השירות למכשירי iPhone בשל מגבלות שהוטלו עליה על ידי אפל (Apple). עם זאת, בכך נוצר מצב שבו דווקא בעלי iPhone ישראליים אינם יכולים ליהנות משירותי מוסיקה כלל, שכן האלטרנטיבה של אפל – חנות השירים של iTunes, עדיין לא פתוחה בישראל.

פלאפון לא מוסרת פרטים באשר ליישום השירות גם לבעלי ה-iPhone, אם כי סביר להניח שהיא מצויה במגעים עם אפל על מנת לאפשר אותו. מעניין יהיה לגלות מה יקרה קודם: פלאפון תשכנע את אפל לאפשר את MUSIX, או ש-iDigital – נציגת אפל בישראל, תצליח לדחוק באנשיו של סטיב ג'ובס להפעיל את חנות iTunes גם בישראל.

לדברי גיא באומן, סמנכ"ל התוכן בפלאפון, "אסטרטגיית התוכן שאנו מובילים בשנים האחרונות בהצלחה מתמקדת בחוויית המשתמש, כאשר כל המוצרים שאנו משיקים מתבססים על חוויית לקוח כערך מרכזי. הצלחת MUSIX נובעת משילוב של כמה מרכיבים: מודל של 'צרוך כפי יכולתך' – המותאם במיוחד לצריכת מוסיקה דיגיטלית, ממשק משתמש מתקדם ונוח לשימוש, מכשירים מתקדמים התומכים בחוויית מוסיקה עשירה וסנכרון אוטומטי בין האינטרנט למכשיר הסלולרי. גם המודל העסקי מקדם את תעשיית המוזיקה על כל גווניה ומעודד צריכת מוסיקה חוקית. כל אלו הביאו ל-150 אלף שגרירים של שירותי המוסיקה שלנו, אותם אנו רוצים להנגיש היום לציבור הרחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים