מיקרוסופט מפיצה בהדרגה עדכון למערכות חלונות פון 7

החברה החליטה על ההפצה ההדרגתית לאחר שבעיות שנתגלו במכשירי סמסונג כתוצאה מהעדכון הקודם גרמו להשבתה זמנית של חלקם ● העדכון החדש כולל מנגנון להעתקה והדבקה של טקסט, וכן תיקונים לשיפור ביצועים ומנוע יעיל יותר לחיפוש יישומים ב-Marketplace

מיקרוסופט (Microsoft) החלה להפיץ בהדרגה עדכון למכשירי חלונות פון 7 (Windows Phone 7). החברה החליטה על ההפצה ההדרגתית בעקבות בעיות שהתגלו במכשירי סמסונג (Samsung) לאחר הפצת העדכון הקודם, בחודש שעבר, כאשר חלק מהמכשירים הושבתו זמנית. על פי מיקרוסופט, רוב הבעיות כבר נפתרו.

הפעם מופץ העדכון קודם כל למכשירים באירופה שאינם נושאים שמות מותג של חברות סלולר. למכשירים שנושאים שמות מותג יופץ העדכון החדש, ככל הנראה, בשבועות הקרובים. במקור תוכננה הפצה המונית של העדכון בשבועיים הראשונים של החודש הנוכחי, אך בעקבות התקלות מהחודש שעבר שינתה מיקרוסופט את תוכניותיה.

העדכון החדש כולל את אחת התכונות המיוחלות ביותר, אולי – מנגנון להעתקת טקסט והדבקתו. במקור נחשף המנגנון כבר באוקטובר, אם כי במכשירי iPhone קיים מנגנון דומה כבר מזה זמן. עוד כולל העדכון תיקונים לשיפור ביצועים ומנוע יעיל יותר לחיפוש יישומים בחנות Marketplace.

עדכון נוסף, בהיקף נרחב יותר, מתוכנן למחצית השנייה של השנה הנוכחית. העדכון הבא יאפשר להפעיל יישומים מצד שלישי במתכונת של ריבוי משימות, כאשר יישום אחד פועל ברקע ויישום אחר בחזית, וכן את הגרסה הסלולרית של דפדפן אינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים