סמסונג תפתח מחר את תערוכת מוצרי הצריכה השנתית שלה לאזור MENA

באירוע, SAMSUNG Forum 2011, תציג החברה את מוצריה תחת הקונספט "החיים החכמים", על שלושת עמודי התווך שלו: עיצוב חכם, חוויות חכמות וקישורים חכמים ● בנוסף, תציג סמסונג את המוצרים והחדשנות שהציגה מאז תחילת השנה בתערוכות עולמיות גדולות

תוצאות חלשות. סמסונג

SAMSUNG Forum 2011 – תערוכת מוצרי הצריכה השנתית של סמסונג (Samsung) לאזור MENA (ר"ת Middle East North Africa), תפתח מחר (ב') בשעות אחר הצהריים באיסטנבול שבטורקיה. באירוע תציג סמסונג את מוצריה תחת הקונספט "החיים החכמים", על שלושת עמודי התווך שלו: עיצוב חכם, חוויות חכמות וקישורים חכמים.

בנוסף, תציג החברה בתערוכה את המוצרים והחדשנות שהציגה מאז תחילת השנה בתערוכות עולמיות גדולות, כמו CES – שהתקיימה בתחילת השנה בלאס וגאס, תערוכת הסלולר MWC שהתקיימה בפברואר בברצלונה, וגם תערוכת הסלולר CTIA – שהתקיימה בשבוע שעבר בארה"ב.

סמסונג מקימה באיסטנבול מיני-תערוכה, אליה יוזמנו כ-500 שותפים עסקיים ומפיצים באזור MENA, שיוכלו לצפות בכל קווי המוצרים של החברה שיושקו ויופצו בשווקים באזורים אלה במהלך השנה.

סמסונג הבינלאומית הציגה בשנת 2010 מחזור שיא של 135.8 מיליארד דולרים ומעסיקה כ-190,500 עובדים ב-206 משרדים ב-68 מדינות. החברה כוללת שמונה יחידות עסקיות עצמאיות: תצוגה ויזואלית, תקשורת סלולרית, טלקומוניקציה, מוצרים לבנים, מדיה דיגיטלית, פתרונות IT, מוליכים למחצה ו-LCD. רק באחרונה חתמה סמסונג על הסכם עם אפל (Apple) לאספקת רכיבים בהיקף של כ-8 מיליארד דולרים.

אזור MENA היה אחראי להכנסות של 4.4 מיליארד דולרים בשנת 2010, והסניף הישראלי של סמסונג עוסק בעיקר בקשר שבין ישראל מול החברה הקוריאנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים