אמריקה הלטינית: HP תספק לקוקה קולה שירותי מיחשוב לחמש שנים נוספת בהסכם שהיקפו 100 מיליון דולרים

כחלק מהמהלך, תבוצע קונסולידציה של 348 מרכזי מיחשוב לכדי מרכז מיחשוב יחיד במקסיקו, שיעניק שירותים לכל זרועות החברה ● השירותים שתספק HP כוללים ניהול ותפעול של מערכי שרתים, אחסון, גיבוי והתאוששות מאסון, תקשורת ומיחשוב אישי - ובכלל זה מחשבים אישיים, מחשבים ומכשירים ניידים ומדפסות ● שירותי המיחשוב והתשתית החדשה שתיפרס במסגרת ההסכם, יתמכו בצמיחה הצפויה בפעילות החברה בשנים הקרובות

החברות HP ו-Coca Cola FEMSA – זכיינית קוקה קולה באמריקה הלטינית, חתמו הסכם מתן שירותי מיחשוב לתקופה של חמש שנים, בהיקף כספי כולל של 100 מיליון דולרים. ההסכם מהווה הרחבה ותוספת להסכמים קודמים, במסגרתם מעניקה HP שירותי מיחשוב שונים ל-Coca Cola FEMSA החל משנת 2000. יצוין, כי זכיינות קוקה קולה באמריקה הלטינית הינה הזכיינות בעלת היקף המכירות הגדול בעולם, עם 30 מפעלים ורשת של יותר ממיליון וחצי משווקים.

כחלק מהמהלך, תבוצע קונסולידציה של 348 מרכזי מיחשוב לכדי מרכז מיחשוב יחיד במקסיקו, שיעניק שירותים לכל זרועות החברה. כך, HP תתמוך ותנהל את התשתית הטכנולוגית שמשרתת את אנשי קוקה קולה בארגנטינה, ברזיל, קולומביה, קוסטה ריקה, גואטמלה, מקסיקו, ניקרגואה, ונצואלה ופנמה.

שירותי המיחשוב של HP והתשתית החדשה שתיפרס במסגרת ההסכם, יתמכו בצמיחה הצפויה בפעילות החברה בשנים הקרובות, ונועדו לסייע לה להעניק שירותים טובים יותר למשווקים, בעלויות נמוכות יותר. השירותים כוללים ניהול ותפעול של מערכי שרתים, אחסון, גיבוי והתאוששות מאסון, תקשורת ומיחשוב אישי – ובכלל זה מחשבים אישיים, מחשבים ומכשירים ניידים ומדפסות.

בנוסף, ניטור וניהול המערכת הקריטית מתוצרת סאפ (SAP), שמהווה את ליבת המיחשוב של החברה, יבוצע מעתה על ידי מרכזי HP Best Shore בברזיל ובארגנטינה. שירותי אבטחת המידע יסופקו במרוכז על ידי מרכז HP Best Shore בקוסטה ריקה.

הקטור קלווה, מנהל מערכות המידע של Coca Cola FEMSA, מסר כי "לאור הצמיחה העקבית ברחבי אמריקה הלטינית, ההשקעה הנוכחית באיחוד ובסטנדרטיזציה תעניק לנו את התמיכה הדרושה בניצול ההזדמנויות להפיץ בקבוקים רבים יותר לידי אנשים רבים יותר. HP מכירה היטב את העסק שלנו ואת התעשייה בה אנו פועלים. הניסיון והידע שלה יספקו מסד טכנולוגי קריטי לתוכניות הצמיחה שלנו".

אוקטביו מרקז, מנכ"ל HP מקסיקו: "באזורים עתירי הזדמנויות עסקיות, כמו אמריקה הלטינית, ישנו יתרון ברור לחברות שמפתחות תשתית טכנולוגית ותהליכים עסקים יעילים, כבסיס להפיכתן לארגוני Instant On. ההיכרות שלנו עם התעשייה והעבודה המשותפת עם Coca Cola FEMSA בעשור האחרון, כמו גם היכולת שלנו להעצים את הלקוחות בנקודות הצמיחה, יאפשרו לחברה להמשיך ולעמוד ביעדים העסקיים שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים