מטריקס שדרגה את מערך האחסון בקומטל טכנולוגיות והנדסה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה מטריקס בקומטל מערכת אחסון מרכזית של EMC מדגם CLARiiON CX4-120, בעלת נפח אחסון של 4 טרה, בשילוב עם פלטפורמת הווירטואליזציה המלאה VMware vSphere 4, המספקת למעלה מעשרה שרתים וירטואליים הפועלים על גבי שלושה שרתים פיזיים ● אסי בכר, מנהל מערכות המידע של קבוצת קונלוג: "מערך האחסון החדש יאפשר לנו להמשיך בצמיחה ובשיפור תהליכי העבודה"

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה פרויקט לשדרוג מערך האחסון בחברת קומטל טכנולוגיות והנדסה מקבוצת קונלוג, בהיקף של מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה מטריקס בקומטל מערכת אחסון מרכזית של EMC מדגם CLARiiON CX4-120, בעלת נפח אחסון של 4 טרה, בשילוב עם פלטפורמת הווירטואליזציה המלאה VMware vSphere 4, המספקת למעלה מעשרה שרתים וירטואליים הפועלים על גבי שלושה שרתים פיזיים. הפתרון הנבחר מעניק לחברה גמישות גבוהה על ידי יצירת זמינות מערכות תמידית, עלויות תחזוקה נמוכות וניצול יעיל ונכון של משאבי המערכת.

משה חגשור, מנהל תחום פרויקטים בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, אמר כי "לאחר סקירה ואבחון מלא של המצב הקיים בחברה, נוכחנו בצורך למקסם את התועלת מול העלות, ולהביא לחסכון מרבי בתפעול המערך. החלטנו לעשות זאת באמצעות הגדלת שטח האחסון ופיזור המשאבים, גם כדי לאפשר גידול עתידי נוסף בשרתים הווירטואלים ובתשתיות האחסון, אם וכאשר תזדקק לכך החברה".

לדברי אסי בכר, מנהל מערכות המידע של קבוצת קונלוג, "לאור הגידול בפעילויות החברה והביקוש הרב הנדרש מהמערכת, הגענו למצב של ניצול מלא של המערכת הישנה שמנע פעילות יעילה וממוקסמת. מערך האחסון החדש יאפשר לנו להמשיך בצמיחה ובשיפור תהליכי העבודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים