Z515: רמקולים יקרים, אבל בעלי איכות צליל טובה

הרמקולים האלחוטיים Logitech Wireless Speakers Z515 ניתנים לחיבור בקלות, לא צריך להגדיר אותם וניתן להאזין להם ממרחק של עד 15 מטרים ● עם זאת, לטעמו של צבי קצבורג, המחיר שלהם - 850 שקלים - "קצת" יקר מדי ● סקירה

האם יש סיבה בעולם המודרני של היום להשתמש במשהו שקשור למחשבים ואינו יכול להתחבר אליהם באופן אלחוטי? כנראה שלא. מכיוון שכך, אין סיבה שלא לחבר אליהם, לדוגמה, רמקולים. הרי מדוע שלא לחבר למחשב שנמצא בסלון זוג רמקולים שכאלה ואז להתחיל להסתובב עמם בכל הבית, ואפילו בחצר, כמעין תחנת רדיו ניידת שאנחנו קובעים מדי פעם את השירים שיושמעו בה?

זה בדיוק מה שמציעים הרמקולים האלחוטיים Z515 מבית לוג'יטק (Logitech). הרמקולים, ששמם הרשמי המלא הוא Wireless Speakers Z515, ניתנים לחיבור בקלות, וכלל לא צריך להגדיר אותם. פשוט מחברים את הדונגל המצורף ליציאת USB פנויה ומדליקים אותם, או משתמשים בהגדרות השן הכחולה של המחשב (רק שאז צריך להדליק אותם לפני הזיהוי). לאחר מכן, כל מה שצריך זה פשוט להגביר את עוצמת הקול.

אורכם של הרמקולים כ-35 ס"מ ומשקלם כ-1.2 ק"ג. רשת מכסה מקדימה את שני הרמקולים הכפולים, שקוטרו של כל אחד מהם הוא שני אינץ'. מצידה הימני של הרשת יש שתי נוריות – האחת מראה האם יש קישור אלחוטי והשנייה מציגה את מצב הסוללה הפנימית. מצד ימין נמצאת נקודת חיבור לחשמל לצורך הטענה וכן חיבור 3.5 מ"מ סטנדרטי לנגני מדיה שונים. הרמקולים מחזיקים מעמד ברציפות כ-10 שעות, פחות או יותר.

כמו כן, ניתן להאזין ב-Z515 לקולות הבוקעים מהמחשב גם אם מתרחקים ממנו כ-15 מטרים, כל עוד אין באמצע קירות בטון. במקרים שבהם יש הפרעות פוטנציאליות שונות, הרמקולים מתחילים לגמגם ולאבד שורות, ואז כדאי שהמרחק המקסימלי מהם יהיה 10 מטרים.

איכות הצליל שבקעה מהרמקולים בעת הבדיקה שביצעתי הייתה טובה. השתמשתי במחשב נייד עם איכות צליל ורמקולים נמוכים יחסית והופתעתי לגלות שהצליל שלהם עשיר. אמנם, הבסים אינם מספיק איכותיים ושירים עמוסי בס גרמו ל-"צלצולים" מיותרים ומעט עיוותים רעשניים, אבל חובבי טראבל ייהנו מכל רגע.

פחות אהבתי את המחיר של ה-Z515 – כ-850 שקלים, ואת העובדה שטעינה מרבית שלהם אורכת שש שעות. בשני המקרים מדובר ב-"קצת" יותר מדי.

עם זאת, בשורה התחתונה, ה-Z515 עושה בדיוק את מה שמוצהר לגביו: משמיע מוזיקה ממחשב מרוחק שאליו הוא מחובר, בלי תחכום וללא שום תכונה נוספת ממשית מעבר לכך. הוא גם עושה זאת לא רע בכלל, ותליית כביסה כבר מזמן לא הייתה כיפית כל כך. הרמקולים גם נראים די טוב, כך שאם אין לכם בעיה עם המחיר, זו יכולה להיות קנייה מאוד מעניינת עבורכם.

ציון: 82.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים