עדי מור-בירן מונתה לתפקיד מנהלת תכנון אסטרטגי ב-HP ישראל

במסגרת תפקידה, תהיה מור-בירן מעורבת בניהול פעילות הלקוחות הגדולים והאסטרטגיים, ארגוני אנטרפרייז משמעותיים ומגזרים בעלי חשיבות לסניף הישראלי ● היא תפעל, בין היתר, לפיתוח תוכניות עסקיות, תחזיות, ניהול בקרה ומעקב אחר משימות ● הנהלת הסניף הישראלי של HP מחפשת בימים אלה מחליף למור-בירן בתפקידה הנוכחי, כמנהלת השיווק של אגף התוכנה

עדי מור-בירן, מנהלת השיווק של אגף התוכנה ב-HP ישראל, קודמה ומונתה לתפקיד מנהלת תכנון ואסטרטגיה בסניף הישראלי של החברה.

במסגרת תפקידה, תהיה מור-בירן מעורבת בניהול פעילות הלקוחות הגדולים והאסטרטגיים, ארגוני אנטרפרייז משמעותיים ומגזרים בעלי חשיבות לסניף הישראלי, המהווים נתח מרכזי בהיקף מכירות הסניף. היא תפעל, בין היתר, לפיתוח תוכניות עסקיות, תחזיות, ניהול בקרה ומעקב אחר משימות.

כמו כן, היא תסייע בניתוח ובמדידה של ביצועים והצלחות מול יעדים ותוביל פרויקטים מיוחדים. מור-בירן אף תפעל לזהות ולמפות הזדמנויות חדשות עבור הסניף הישראלי של HP, אשר נשענות על מחקרי שוק, ותוביל פיתוח מודלים עסקיים שיתמכו בפרויקטים גדולים.

מור-בירן, בת 33, תדווח ישירות ליהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל. בשלוש וחצי השנים האחרונות היא שימשה כמנהלת השיווק של אגף התוכנה ב-HP ישראל. ב-2005 היא החלה להיות מועסקת במרקורי הישראלית, שם הובילה תהליכי מכירות ופיתוח עסקי, עד שזו נרכשה על ידי HP תמורת 4.5 מיליארד דולרים – וגם לאחר הרכישה. לפני כן עבדה מור-בירן באורסוס, במגוון תפקידים עסקיים וטכנולוגיים.

בימים אלה עסוקים בקולה ואנשי צוותו במציאת מחליף למור-בירן, שתסיים את תפקידה הנוכחי במחצית חודש מאי הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים