סימנטק שינתה את שמה של Backup Exec Recovery והוסיפה לה ביצועים ואוטומציה

תחת השם Symantec System Recovery 2011, הכניסה בה החברה תכונות אוטומציה וניהול משופרות, כמו גם תמיכה מורחבת בפלטפורמות ● מהחברה נמסר, כי השינויים נובעים מהצורך של לקוחות להתמודד עם פעולות שחזור, לא רק בסביבות השרתים הפיזיים שלהם, אלא גם בסביבות וירטואליות והיברידיות פיזיות-וירטואליות

סימנטק (Symantec) עדכנה את תוכנת Symantec System Recovery 2011 והכניסה בה תכונות אוטומציה וניהול משופרות, כמו גם תמיכה מורחבת בפלטפורמות.

השינויים נובעים מהצורך של לקוחות להתמודד עם פעולות שחזור, לא רק בסביבות השרתים הפיזיים שלהם, אלא גם בסביבות וירטואליות והיברידיות פיזיות-וירטואליות, אמרה מוניקה ג'יורלמי, מנהלת שיווק מוצר בכירה למשפחת Backup Express של סימנטק.

לדבריה, "לקוחות צריכים לוודא שהם יכולים לשחזר נתונים אם מערכת נופלת, או, חשוב יותר, יכולים להחזיר אותה לפעילות במקרה אסון, במיקום מחוץ למשרד הראשי שלהם". היא הוסיפה, כי "אנחנו רוצים שלקוחות יהיו בטוחים שאם הם משחזרים נתונים – הנתונים יהיו זמינים".

לכל הלקוחות יש סוג כלשהו של טכנולוגיית גיבוי והתאוששות, בין אם זה Backup Exec של סימנטק או מוצר אחר, של סימנטק או של ספק אחר, אמרה גי'ורלמי. "השאלה הגדולה היא האם הם יכולים לשחזר מערכת שלמה? כיום הם משתמשים בגישה ידנית מאוד לגבי חומרה ותוכנה חדשות. זה מוביל לזמני השבתה ממושכים. סקר שנערך באחרונה על ידי סימנטק מצא שעלות ההשבתה הממוצעת לעסק היא כ-12 אלף דולרים ביום".

כאמור, אחד הכלים שאותם סימנטק מספקת הוא Symantec System Recovery 2011, שלפני חודש היה ידוע בשם Backup Exec System Recovery. המוצר משחזר שרתים פיזיים ו-וירטואליים כאחד, מגיבוי מקומי או מחוץ לאתר למערכות חומרה דומות או שונות, או למכונות וירטואליות.

בנוסף לשינוי השם, סימנטק הוסיפה את היכולת להשתמש בהתקן USB לאיחסון כגיבוי. ההתקן ניתן לאתחול ושחזור של Symantec System Recovery , כדי לקצר את זמן האתחול ולהאיץ את תהליך ההתאוששות, אמרה ג'יורלמי.

היא ציינה, כי באמצעות התכונה החדשה, הן מידע התאוששות מערכת המידע והן נתוני הגיבוי שוכנים בהתקן איחסון USB עבור מקור יחיד למערכות מתאוששות. "קודם לכן, היה צורך בדיסק שחזור נפרד ובדיסק נתונים נפרד," אמרה. "אנחנו עושים את תהליך ההתאוששות מהיר וקל, מפני שהכול במיקום אחד".

חידוש נוסף שציינה ג'יורלמי הוא האפשרות לבחור תמונת ISO כמקור עבור שחזור דיסק מותאם אישית. תמונת ISO זאת, אמרה, מבוססת על תקן תעשייה. היא תמונת מערכת בתצורה בנויה מראש וניתן להצניח אותה לתוך חומרה חדשה בתוך דקות ספורות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים