טקסס אינסטרומנטס השיקה פתרונות הספק בטווח כניסה רחב בעלי הגנה מפני מתח גבוה

ממיר מתח LDO ל-50 מילי אמפר ול-100 וולט ובקר מתח מוריד ל-12 אמפר ול-60 וולט מספקים תגובה מהירה לתופעות מעבר, עם נצילות גבוהה למערכות תעשייתיות ● הם מיועדים למתכננים שעוסקים בתכנון יישומי טלקום ובמערכות תעשייתיות לזרם נמוך ובינוני ולמתח גבוה

טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) הכריזה על הרחבת תיק המוצרים שלה לניהול הספקים, עם שני מייצבי מתח מורידים חדשים בעלי טווח מתחי כניסה רחב והגנה מפני מתח גבוה.

מהחברה נמסר, כי המוצרים החדשים – מייצב LDO ל-100 וולט והבקר ממיר מתח ישר ל-60 וולט – יכולים לעמוד בתופעות מעבר של מתח גבוה, תוך שמירה על נצילות גבוהה. הם מיועדים למתכננים שעוסקים בתכנון יישומי טלקום ובמערכות תעשייתיות לזרם נמוך ובינוני ולמתח גבוה, כגון: בקרת מנועים, ממסרי HVAC, מודדים חכמים ויישומים עבור כלי רכב.

למייצב ה-LDO דגםTPS7A4001 ל–50 מילי אמפר יש אפיצות (טולראנס) מתח כניסה בין שבעה וולט ל–100 וולט, והוא מגיע לזמן התייצבות מהיר של פחות מ-500 ננו-שניות עבור אירוע תופעת מעבר של 50 וולט. להתקן שמסופק במארז MSOP זעיר בעל שמונה פינים עם הרחבה חומנית בגודל 3 מ"מ x 5 מ"מ יש זרם שקט ונמוך של 25 מיקרו אמפר והוא מבטיח דיוק במוצא בסביבה רועשת.

הבקר מוריד המתח הסינכרוני שממיר מתח ישר למתח ישר, דגם TPS40170, מציע דרגה גובה של ביצועים, נצילות ואמינות, לרבות בקרת מצב מתח עם פיצוי בהזנה לפנים (Feed forward) של מתח בכניסה. זאת, תוך כדי שהוא תומך במתחי כניסה שבין 4.5 וולט ל-60 וולט ובזרמי מוצא של עד 12 אמפר. הבקר מגן מפני נחשולי מתח של עד 62 וולט, מציע זמן עד מצב פועל (Time-on) מהיר, של 75 ננו-שניות, בטרנזיסטור FET וזרם כיבוי של 1.0 מיקרו אמפר. תכונת הסנכרון הדו-כיוונית של TPS40170 מבטלת רעש Beat במערכת ורעש הפרעת EMI ומקטינה את הקיבול בכניסה בעד 50%. בכך, היא חוסכת מקום על המעגל. ההתקן מסופק במארז QFN בגודל 3.5 מ"מ x 4.5 מ"מ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים