ארה"ב: 45% מחסרי הבית בוושינגטון מחזיקים טלפון סלולרי

לדברי חסר בית, "הטלפון הסלולרי בשבילנו הוא לא זכות בשבילנו, אלא פשוט צורך. הוא הדרך היחידה שיש לך להשיג תלושי מזון וסידורי לינה ואפילו עבודה. זה ערוץ התקשורת היחיד שיש לך עם העולם" ● אחד מהם, כריס, הצליח למצוא באמצעותו עבודה, ואף זכה בה לקידום ● "בלי הטלפון הסלולרי לא הייתי מצליח לעשות זאת", אמר

האם טלפונים סלולריים הם מותרות או הכרח? יש הטוענים, כי לא חובה להחזיק מכשירים ניידים, אולם נראה שאחרים פשוט חייבים אותם. למשל חסרי הבית, או לפחות כך הם טוענים.

כתבה שהתפרסמה באתר של הוושינגטון פוסט מביאה את סיפוריהם של כמה דיירי רחוב, שהטלפון הסלולרי מעניק להם סיכוי כלשהו לחיים נורמליים.

"טלפון סלולרי הוא כבר לא זכות", אמר אחד מהם, "אלא פשוט צורך. הוא הדרך היחידה שיש לך להשיג תלושי מזון, סידורי לינה ואפילו עבודה. כשאתה גר במחסה, או ישן ברחובות, זה ערוץ התקשורת היחיד שיש לך עם העולם".

כריס, אחד מחסרי הבית המרואיינים בכתבה, עובד, ומספר שהממונים עליו בעבודה כלל אינם יודעים שהוא הומלס. לפני שנה, סיפר, הוא הצליח לקבל עבודה, אבל מאחר שלא היה לו מכשיר טלפון, הוא החמיץ כל הזמן שיחות מהממונים עליו – ואיבד אותה. לעומת זאת, לאחר שהשיג טלפון נייד, הוא התקבל לעבודה, ובזכותו הוא מקבל שיחות רבות שבהן הוא מתבקש להגיע מוקדם יותר או להישאר שעות נוספות. לאחר פחות משנה בעבודה הוא אפילו זכה לקידום. "לעולם לא הייתי מצליח לעשות זאת אם לא היה לי טלפון סלולרי".

ברשויות השונות המטפלות בחסרי הבית בוושינגטון מעריכים, כי ל-30% עד 45% מהם יש טלפון נייד. מכשיר סלולרי פשוט עולה עשרים דולרים, כולל 200 דקות של שיחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים