IFN מקבוצת יעל תפיץ ותיישם את קו מוצרי Lombardi של יבמ

על פי החברה, קו המוצרים, DriveU Powered by Lombardi BPM, מפשט את ניהול התהליכים בארגון, משפר את השירות ללקוח ומקטין עלויות תפעוליות של הארגון ● מדובר בפלטפורמת עיצוב, ניהול וייעול תהליכים ארגוניים הכוללת תמיכה מלאה בכל תהליכי הבנייה, היישום והאופטימיזציה

חברת IFN מקבוצת יעל, המתמחה בפיתוח יישומים והטמעת פתרונות בתחום ניהול המסמכים ותהליכי העבודה הארגוניים, תפיץ ותיישם את קו מוצרי Lombardi של יבמ (IBM), במסגרת קו מוצרים חדש בתחום ניהול תהליכים בארגון (BPM).

על פי החברה, קו המוצרים, DriveU Powered by Lombardi BPM, מפשט את ניהול התהליכים בארגון, משפר את השירות ללקוח ומקטין עלויות תפעוליות של הארגון. מדובר בפלטפורמת עיצוב, ניהול וייעול תהליכים ארגוניים הכוללת תמיכה מלאה בכל תהליכי הבנייה, היישום והאופטימיזציה. הפלטפורמה מאפשרת שיתוף ושילוב משתמשים, תוך העצמת התפוקות והביצועים של כל התהליכים הארגוניים.

זאב גלצור, מנהל אגף התוכנה של יבמ ישראל, אמר ש-"יחד עם יכולות נוספות שיש ליבמ בתחום, מתאפשר ללקוחות לקבל פתרון שלם וגמיש לניהול התהליכים העסקיים בארגון". לדבריו, "Lombardi TeamWork עובד מעל קו מוצרי תשתית של יבמ. WebSphere – השילוב שביצעה IFN ל-Lombardi עם ממשק ל-FileNet IBM לניהול תוכן – נותן פיתרון אופטימלי לארגונים שבהם תהליך ה-workflow human oriented מבוסס מסמכים ותוכן ארגוני".

משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN, אמר, כי "ניהול תהליכים בארגון הופך להיות מורכב יותר ככל שאנחנו צוברים מידע ותכנים. כספקי פתרונות, נדרשנו לתת מענה ליישום תהליכים עסקיים ללקוחות בתחום הביטוח והפיננסי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים