רוני אנצ'ל, אופן טקסט: "2011 תהיה שנת ניהול התוכן בישראל"

"ארגונים בארץ מתחילים להפנים את חשיבות ניהול המסמכים והתוכן ואת התועלות הנובעות מהטמעת מערכות אלו", אמר אנצ'ל, מנכ"ל אופן טקסט ישראל והבלקנים, בכנס ECM@DM ● ירון חלפון, מנהל פיתוח עסקי למוצרי ECM, אורקל ישראל: "ארגונים לא רוצים יותר שליטה, אלא שליטה כוללת על המידע"

"ארגונים בארץ מתחילים להפנים את חשיבות ניהול המסמכים והתוכן ואת התועלות הנובעות מהטמעת מערכות אלו. אנו חווים גידול בפעילות שלנו ומעריכים כי המשך הביקוש יביא לכך ששנת 2011 תהיה שנת ניהול התוכן בישראל", כך אמר רוני אנצ'ל, מנכ"ל אופן טקסט (Open Text) ישראל והבלקנים, מקבוצת מלם-תים.

אנצ'ל דיבר בכנס ECM@DM. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום במרכז הכנסים אבסניו, קריית שדה התעופה. לכנס הגיעו מאות אנשי ניהול מסמכים ותוכן והנחה אותו אבנר פרנק, מומחה ניהול תוכן ששימש כיו"ר ועדת התכנים של הכנס.

אנצ'ל אמר כי החברה היא אחת משלוש המובילות בעולם בתחום ה-ECM, וכי בארץ יש לאופן טקסט 60 לקוחות, ביניהם דלק, זוגלובק, בנק לאומי, מאקו ועוד. הסיבה לגידול הצפוי בהטמעת מערכות ECM, אמר אנצ'ל, היא כמה מכרזים בתחום העומדים על הפרק, ביניהם בממשלה (סע"ר) ועוד.

אריאל קרסון, מנהל שירותים באופן טקסט ישראל. צילום: ניב קנטור"מערכות ECM מטפלות בכל מחזור החיים של פריט תוכן בארגון, החל מיצירתו, אחסונו, שינועו וניהולו וכלה בארכוב הפריט לאורך זמן", אמר, "פתרונות Open Text מנהלים מידע עבור כל סוגי הארגונים ובהתאם לדרישות הספציפיות של כל ארגון. החברה מספקת שירות לעשרות אלפי לקוחות ארגוניים ומיליוני משתמשים".

אריאל קרסון, מנהל שירותים באופן טקסט ישראל מקבוצת מלם-תים, אמר כי פתרון החברה מבוסס על רכישות שנעשו, כאשר כיום הם מספקים פלטפורמה אחת אחודה לניהול מסמכים ותוכן.

הוא תיאר את שכבות הפתרון, הכוללות ספרייה ארגונית, שכבה של כלים ומערכות אחסון השומרות את המידע, הצפנת מסמכים ודחיסתם, וניהול מטה דטה. מעל שכבה זו, אמר, נמצאת שכבת ניהול התהליכים ומעליה, מצויה שכבת ממשק המשתמש.

רויטל יצחק חכמו, וקובי כוכבי, יועצים בכירים לפתרונות ECM, אופן טקסט ישראל, הציגו את הטמעת המערכת לניהול תוכן ארגוני מבית Open Text, בנמל אשדוד.

רויטל יצחק חכמו, יועצת בכירה לפתרונות ECM, אופן טקסט ישראל. צילום: ניב קנטורהפרויקט כלל הטמעת מערכת ארכיון דיגיטלי לניהול תיקי עובדים. במסגרת הפרויקט, הוטמעה בתוך מערכת הסאפ (SAP) של החברה מערכת ארכיון דיגיטלי לניהול תיקי עובדים בנושא כוח אדם.

המערכת כוללת "עץ" תיקיות היררכי בעל מספר רמות המנהל את המסמכים עבור העובדים בחלוקה של תיקיות ראשיות ותת תיקיות, בדומה לסוג מידע ותת סוג מידע של העובד.

הם סיכמו באומרם, כי ההטמעה של המערכת ייעלה את ההתנהלות בארגון, שכן אין צורך לבצע תיוק פיזי של מסמכי כח אדם, דבר שחוסך בזמן. כמו כן, המסמכים הללו נגישים בכל רגע נתון לכל המשתתפים בתהליך.

ירון חלפון, מנהל פיתוח עסקי למוצרי ECM, אורקל ישראל, אמר כי ארגונים מצויים כיום במצב בו עליהם להתמודד עם כל המידע בארגון, הגדל אקספוננציאלית ללא הרף.

מגמה נוספת בתחום ניהול התוכן, אמר חלפון, היא כניסת ארגוני SMB לתחום.

קובי כוכבי, יועץ בכיר לפתרונות ECM, אופן טקסט ישראל. צילום: ניב קנטורעוד הוא ציין, כי "ארגונים לא רוצים יותר שליטה, אלא שליטה כוללת על המידע. זאת, לצד יכולות נוספות, כגון ניהול גרסאות,  אבטחת מידע וניהול תהליכים". חלפון הציג את מערכת ניהול התוכן של החברה, מבוססת חברה שנרכשה, סטלט (Stallet).

לדברי חלפון, המערכת עברה גיור מלא, שבוצע על ידי אורקל העולמית, וכך ניתן לעבוד עימה בשפה זו באופן כולל.

"המערכת תומכת במחזור חיי המסמך", סיכם, "של יצירה, שימור, אחזור, אבטחה, טיפול בגרסאות, סיווג, ניהול, הפצה והשמדה. המטרה היא לספק מערכת שלמה ומקיפה הנותנת פתרון מקצה לקצה".

דורון כספין, CTO ומנהל פיתוח ב-IFN מקבוצת יעל, המטמיעה פיילנט-יבמ, הציג את מערך המוצרים של החברה לתחום ה-ECM.

דורון כספין, CTO ומנהל פיתוח ב-IFN מקבוצת יעל. צילום: ניב קנטורהוא ציין כי "ניהול תהליכים בארגון הופך להיות מורכב יותר ככל שאנחנו צוברים מידע ותכנים. כספקי פתרונות, נדרשנו לתת מענה ליישום תהליכים עסקיים ללקוחות בתחום הביטוח והפיננסי".

הוא ציין כי החברה מתמחה בפיתוח יישומים ובהטמעת פתרונות בתחום ניהול המסמכים ותהליכי העבודה הארגוניים, ובימים אלה החלה להפיץ וליישם את קו מוצרי Lombardi של יבמ (IBM), במסגרת קו מוצרים חדש בתחום ניהול תהליכים בארגון (BPM).

לדבריו, "קו המוצרים, DriveU Powered by Lombardi BPM, מפשט את ניהול התהליכים בארגון, משפר את השירות ללקוח ומקטין עלויות תפעוליות של הארגון. מדובר בפלטפורמת עיצוב, ניהול וייעול תהליכים ארגוניים הכוללת תמיכה מלאה בכל תהליכי הבנייה, היישום והאופטימיזציה. הפלטפורמה מאפשרת שיתוף ושילוב משתמשים, תוך העצמת התפוקות והביצועים של כל התהליכים הארגוניים".

ירון חלפון, מנהל פיתוח עסקי למוצרי ECM, אורקל ישראל. צילום: ניב קנטורהוא סיכם בציינו, כי "יחד עם יכולות נוספות שיש ליבמ בתחום, מתאפשר ללקוחות לקבל פתרון שלם וגמיש לניהול התהליכים העסקיים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים