יאהו! מכרה את שירות Delicious לחברה חדשה שהקימו מייסדי יו-טיוב

משתמשי Delicious יוכלו להמשיך ולהשתמש בסימניות השמורות שלהם בשירות כרגיל לאחר שיעבירו אותן לחברה הרוכשת, AVOS, ויאשרו את הסכמי המשתמש החדשים ● אחת הפעולות הראשונות של החברה תהיה השקת תוסף שיתאים את השירות לפיירפוקס 4

יאהו! (!Yahoo) ממשיכה למכור חלקים מנכסי האינטרנט שלה: בסוף השבוע הודיעה החברה, כי מכרה את שירות שיתוף הקישורים Delicious לחברת אינטרנט חדשה בשם AVOS. החברה הוקמה באחרונה על ידי צ'אד הארלי וסטיב צ'אן, שייסדו ב-2005 את יו-טיוב (YouTube) ושנה לאחר מכן מכרו אותה לגוגל (Google) תמורת 1.7 מיליארד דולרים. הפרטים הכספיים של העסקה הנוכחית לא פורסמו.

משתמשי Delicious יוכלו להמשיך ולהשתמש בסימניות השמורות שלהם בשירות כרגיל לאחר שיעבירו אותן ל-AVOS ויאשרו את הסכמי המשתמש החדשים. החברה תתחיל להפעיל את השירות באופן מלא ב-1 ביולי הקרוב.

אחד הדברים הראשונים שמתכוונת החברה לעשות הוא להוציא בקרוב תוסף חדש שיתאים את השירות לפיירפוקס 4 (Firefox 4), מכיוון שהתוסף הנוכחי אינו מתאים לגרסה זו של הדפדפן הפופולרי.

"אנחנו נרגשים לעבוד עם הקהילה הפנטסטית של השירות הזה ואנחנו מבטיחים לקחת את Delicious לרמה הבאה", אמר הארלי, המשמש כמנכ"ל AVOS. לדבריו, "אנחנו רואים כאן הזדמנות נהדרת לפשט את הדרך שבה משתמשים שומרים ומשתפים תוכן שהם מגלים בכל מקום ברשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים