בנק לאומי הטמיע פתרון איחסון של קמינריו להאצת יישומים; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

הפתרון, Kaminario K2, נועד להשגת ביצועים מהירים ולהאצת יישומים קריטיים של הבנק ● הוא הביא לצמצום זמן ההמתנה הגבוה לתהליכי קלט/פלט מול האיחסון המרכזי ולהאצת מהירות פעולת היישומים בשיעור של פי 5 עד פי 11 ● איציק מלאך, משנה למנכ"ל וראש חטיבת תפעול ומינהלה בבנק לאומי: "המערכת הביאה למיטוב היישומים שלנו וחסכה לנו כסף וזמן"

מערך ה-IT של בנק לאומי הטמיע פתרון איחסון של קמינריו (Kaminario) להאצת יישומים. הפרויקט ארך כשבוע והסתיים באחרונה. היקף העסקה לא נמסר, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פתרון האיחסון שהוטמע, Kaminario K2, נועד להשגת ביצועים מהירים ולהאצת יישומים קריטיים של הבנק, כך שיספקו שירות טוב יותר ללקוחותיו. הפתרון פותח במרכז הפיתוח של החברה ביקנעם, ומשפר את יעילותם של יישומי הבנק על ידי צמצום זמן ההמתנה הגבוה לתהליכי קלט/פלט מול האיחסון המרכזי. כך, הוא מביא להאצת העדכונים בחטיבה לבנקאות הפרטית בבנק. הטמעתו ארכה, כאמור, כשבוע, מבלי שנוצר צורך לשנות משהו ביישומים מולם הוא עובד. מקמינריו נמסר, כי הטמעת הפתרון הביאה להגדלת מהירות פעולת היישומים בשיעור של פי 5 עד פי 11.

מדובר במערכת איחסון מבוססת SSD המיועדת לביצועים גבוהים. היא מאיצה יישומים עסקיים קריטיים על ידי הסרת צווארי בקבוק בגישה למידע. קמינריו משתמשת בשרתי להב סטנדרטים ומדיית איחסון מסוג SSD על מנת ליצור מערכת איחסון מבוזרת, מהירה מאוד, בעלת יתירות וזמינות גבוהים וקלה ליישום.

יותר מ-90% מהנתונים של החטיבה לכספים בבנק לאומי משתנים מדי יום. לכן, נדרש שהיישום יחשב ויעבד את הרווחים וההפסדים מפעילויות הוניות. כך, ניתן לספק לתהליכים העסקיים הפנימיים של החברה וללקוחות את המידע המדויק ביותר. Kaminario K2 האיצה את השלב הראשוני, המספק נתונים לשאר התהליכים, בפי 10, והביאה להאצת תהליך העדכון כולו במהירות הגבוהה פי 5 מהמהירות המקורית. הפתרון מצמצם את זמני ההמתנה וההשהייה אל מול האיחסון המרכזי ומספק ביצועים עקביים בעומסים כבדים. מכיוון שאין לו נקודת כשל יחידה (Single Point of Failure), הוא שומר על הסטטוס התפעולי ועל זמינות הנתונים.

"התהליכים של יישומי הבנקאות הפרטית והחטיבה לכספים הינם עתירי פעולות של קלט/פלט והיה צורך להאיץ אותם על מנת לשפר את התמיכה בעסקים ובלקוחות שלנו", אמר איציק מלאך, משנה למנכ"ל וראש חטיבת תפעול ומינהלה בבנק לאומי. "Kaminario K2 סיפקה לנו פתרון מהיר וקל לפריסה להשגת מיטוב היישומים שלנו, חסכה לנו כסף וזמן יקר ובה בעת סייעה לנו לשפר את השירותים ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים