ארה"ב: הורדתם את הסרט של סטאלון בביטורנט? יכול להיות שהולכים לתבוע אתכם

NU Image, חברת הפקת סרטים מלוס אנג'לס, הגישה לבית המשפט של מחוז קולומביה רשימה שמכילה לא פחות מ-23 אלף כתובות IP שמאחוריהן נמצאים, לטענתה, אנשים שהורידו עותקים של הסרט "הבלתי נשכחים" בבימויו ובכיכובו של סילבסטר סטאלון ● למרות שהחברה קיבלה הרשאה לאסוף את הפרטים הללו, עדיין לא בטוח שהשופט בתיק יסכים לקבל את כתובות ה-IP, זאת משום שהן אינן יכולות לזהות אדם ייחודי, בהתאם להחלטת שופט שהתקבלה בתיק אחר בתחום הפרת זכויות יוצרים

NU Image, חברת הפקת סרטים מלוס אנג'לס, מתכוונת להגיש את התביעה הגדולה ביותר מאז ומתמיד בתחום ההורדות הפיראטיות: לאחר שקיבלה אישור לאיסוף פרטים לגבי נתבעים אפשריים, הגישה החברה לבית המשפט המחוזי של מחוז קולומביה רשימה שמכילה לא פחות מ-23 אלף כתובות IP שמאחוריהן נמצאים, לטענת החברה, אנשים שהורידו בכוונה תחילה, ובלי הרשאה, עותקים של הסרט "הבלתי נשכחים" בבימויו וכיכובו של סילבסטר סטאלון. לטענת NU Image, מדובר בהורדות שבוצעו בעזרת פרוטוקול ביטורנט.

למרות שקיבלו הרשאה לאסוף את הפרטים הללו, עדיין לא בטוח שהשופט בתיק יסכים לקבל את כתובות ה-IP, זאת משום שכתובות IP אינן יכולות לזהות אדם ייחודי, בהתאם להחלטת שופט שהתקבלה בתיק אחר בתחום הפרת זכויות יוצרים, באותו בית משפט. השופט ציין אז שמשתמש ממוצע יכול בקלות להשתמש במחשב של מישהו אחר כדי לנצל אותו להורדת סרט, גם ללא ידיעתו של בעל המחשב.

החברה, עם זאת, אינה מתכוונת לחכות להחלטה של השופט האם לקבל את כתובות ה-IP כנתבעות, ובכוונתה להוציא בקרוב מכתבים לבעלי כתובות ה-IP, בהם נאמר שהיא מתכוונת לתבוע אותם.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. nex

    קשקוש ונסיונות הפחדה, כי IP ניתן לזיוף אפילו כתובת פיזית למבינים (ובכלל מה יעשו הללו שה WI-FI שלהם פתוח וגלשו והורידו על חשבונם. אני רוצה לראות אותם תובעים את העריות עם הרשתות הפתוחות או את רשת ארומה וכל אלפי הרשתות הפתוחות נסיון נואל לעצור את הסחף

אירועים קרובים