מיקרוסופט תשחרר בסוף יוני את ערכת השירות הראשונה לגרסאות 2010 של אופיס ו-SharePoint

על פי הענקית מרדמונד, מדובר בעדכון גדול במיוחד שאמור להציג שינויים רבים - הן בצד הלקוח והן בצד השרת של התוכנות הללו ● כך, למשל, יוכלו משתמשי גרסאות הדפדפן של חבילת אופיס, שמוצעים כ-Office Web Applications, להשתמש בהם לראשונה גם בכרום - הדפדפן מבית היריבה הגדולה, גוגל ● בכוונת מיקרוסופט ללוות את השחרור במגוון דפי ידע ופוסטים בבלוגים השונים של החברה, שיעזרו ללקוחות לנצל כהלכה את כל השינויים הללו

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת לשחרר בסוף יוני את ערכת השירות הראשונה (SP1) עבור הגרסה העדכנית של חבילת התוכנות המשרדיות שלה, אופיס 2010 (Office 2010) ועבור פתרון השרת שלה ממשפחת SharePoint. ערכת השירות תהיה מוכנה להורדה ידנית או דרך שירות העדכון של מיקרוסופט, ולאחר 90 יום תהפוך להורדה אוטומטית שתוצע לכל משתמשי התוכנות שלא יעדכנו עד אז את חבילות התוכנה שלהם. העדכונים יהיו זמינים בכל השפות הנתמכות על ידי מיקרוסופט באופן מיידי, עם רגע השחרור.

על פי הענקית מרדמונד, מדובר בעדכון גדול במיוחד שאמור להציג שינויים רבים – הן בצד הלקוח והן בצד השרת של התוכנות הללו. כמו כן, ציינו במיקרוסופט, יכלול העדכון גם את כל העדכונים השונים שיצאו עבור התוכנות השונות באופן שוטף מאז ההשקה של גרסת 2010.

כך, למשל, יוכלו משתמשי גרסאות הדפדפן של חבילת אופיס, שמוצעים כ-Office Web Applications, להשתמש בהם לראשונה גם בכרום (Chrome) – הדפדפן מבית היריבה הגדולה, גוגל (Google). זאת, מעבר לתמיכה ה-"טבעית" שהוצעה עד כה לאינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9). תוספת אחרת מיועדת למשתמשי גרסת הרשת של אאוטלוק (Outlook) מאחורי שרת אקסצ'יינג' (Exchange); עם התקנת העדכון, יוכלו משתמשי הקצה לבצע סקירה מהירה של קבצים המסופחים להודעות הדואר גם מבלי לפתוח אותם בפועל.

עדכון חשוב נוסף הוא תפקודיות טובה יותר של תהליכי הגיבוי והשחזור עבור שרת SharePoint, וכן היכולת לסנכרן מטלות מתוזמנות של תוכנות ניהול הפרויקטים Project Professional עם רשימות המטלות של משתמשי SharePoint.

מעבר לכך, טוענת מיקרוסופט, שרוב כל היכולות המרכזיות של תוכנות אופיס ו-SharePoint יזכו לשדרוגים בערכת השירות הראשונה, ומציינת כי בכוונתה ללוות את השחרור במגוון דפי ידע ופוסטים בבלוגים השונים של החברה, שיעזרו ללקוחות לנצל כהלכה את כל השינויים הללו, או לפחות את רובם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים