עוד שלושה סגני נשיא בכירים פורשים מ-HP; בחברה מחפשים מנהל חדש לפעילות התוכנה

השלושה הם מוריס האאס, מנהל פעילות רשתות המחשב, טום יאנוטי, מנהל השירותים לארגונים, וגארי בודזינסקי, ראש שירותי התחזוקה למחשבים ב-HP ● הם מצטרפים לבכירים נוספים שעזבו את החברה באחרונה ● בנוסף, מחפשת HP בימים אלה מנהל בכיר חדש שיופקד על פעילות התוכנה שלה, במקום ביל וגטה

מריוס האאס, טום יאנוטי וגארי בודזינסקי, שלושה סגני נשיא בכירים, פורשים מ-HP – כך מסרו מקורות יודעי דבר. השלושה מצטרפים בכך לגל הפרישות של מנהלים מענקית המחשבים. בנוסף, על פי אותם מקורות, החברה מחפשת בימים אלה מנהל בכיר חדש שיופקד על פעילות התוכנה שלה, במקום ביל וגטה.

האאס, שניהל את פעילות רשתות המחשב של HP, פורש מהחברה לטובת משרה בחברה להון-סיכון .KKR & co – מסרו שני המקורות, שביקשו לשמור על עילום שם, משום שחילופי הבכירים נחשבים לסודיים. יאנוטי, שניהל את השירותים לארגונים, פורש לגמלאות ואילו בודזינסקי, שעמד בראש שירותי התחזוקה למחשבים, עוזב את החברה, על פי המקורות.

לא מכבר פרש מהחברה טום הוגאן, לשעבר מנהל מכירות המחשבים לעסקים של HP. הוא עשה זאת נוכח הירידה בביקוש למחשבים אישיים והצטמצמות מתח הרווחים של החברה בתחום השירותים.

המנכ"ל, ליאו אפותקר, שנכנס לתפקידו ב-1 בנובמבר, מבקש לחדש את הצמיחה ולחסוך בהוצאות לאחר שתחזית המכירות השנתית הופחתה במיליארד דולרים והתוצאות ברבעון הנוכחי היו נמוכות מהתחזיות. בנוסף, מאז שאפותקר החל לשמש כמנכ"ל ירד שער המניות של HP ב-14%.

"חל שינוי בתפיסה האסטרטגית של הפעילות", אמר אבי למבה, אנליסט בחברת International Strategy & Investment Group. ב-HP מבקשים להתמקד בצמיחה ארוכת טווח במקום ברווחים קצרי טווח. "משום כך, פורשים מנהלים בכירים ומוזרם דם חדש", הוסיף.

HP מסרבת להגיב

כמנהל פעילות הרשתות הוביל האאס את החדירה של HP לתחום של ציוד הרשת, שבו מובילה סיסקו (Cisco). בעבר שימש האאס כסגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-HP והיה מופקד, בין השאר, על הטמעה של חברות שנרכשו.

"למריוס ניסיון עסקי רב והבנה בעסקים וטכנולוגיה", אמר אדם קלאמר, מנהל החטיבה להיי-טק בחברת KKR. "הוא יסייע לנו בעסקות חדשות ובעבודה שוטפת עם החברות שבבעלותנו".

יאנוטי ניהל את החטיבה של HP למיקור חוץ ושירותי ייעוץ. הוא יישאר בחברה עד שיימצא לו מחליף, מסר אחד המקורות. הפרישה של בודזינסקי אושרה במזכר שהופץ לעובדי החברה בשבוע שעבר.

אן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ב-HP, תנהל את פעילות השירותים עד שיימצא מנהל חדש שיעמוד בראש החטיבה – אמר אפותקר בשיחת ועידה עם אנליסטים שנערכה בשבוע שעבר. אפותקר הוסיף, כי החברה חתמה על מספר רב מדי של עסקות מיקור-חוץ פחות רווחיות.

HP

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי ארן

    אורי ברגמן, אתה ממילא אורז, ממילא מקודם בתפקיד, אפילו בקולה אמר... אז אולי ישר להחליף את ביל וגטה. מכל הלב. אורי ארן

אירועים קרובים