EMC הכריזה על Connectrix – משפחת מוצרים בטכנולוגיית Fiber Channel במהירות של 16 ג'יגה-בייט בשנייה

פלטפורמת EMC Connectrix, המבוססת על הטכנולוגיה החדשנית של Brocade, מאפשרת ליצור פתרון Fiber Channel מקצה לקצה, עם יכולות גידול, רמת ביצועים גבוהה ופשטות תפעולית, הנדרשים לסביבות הווירטואליות של הענן הפרטי ● הפלטפורמה, מסרה EMC, תוכננה לשפר באופן דרמטי את היכולת לעבור למיחשוב ענן מהר יותר

22/05/2011 15:29

ענקית פתרונות תשתית מידע, EMC, הכריזה על משפחת Connectrix החדשה – שתהיה הראשונה להציע את טכנולוגיית המיתוג Fiber Channel במהירות של 16 ג'יגה-בייט בשנייה (Gbps). את ההכרזה ביצעה החברה בכנס הענק השנתי שלה, EMC World 2011, שנערך בלאס וגאס.

פלטפורמת EMC Connectrix, המבוססת על הטכנולוגיה החדשנית של Brocade, מאפשרת ליצור פתרון Fiber Channel מקצה לקצה, עם יכולות גידול, רמת ביצועים גבוהה ופשטות תפעולית, הנדרשים לסביבות הווירטואליות של הענן הפרטי. ב-EMC מסבירים, הפתרונות החדשים תוכננו לשפר באופן דרמטי את היכולת לעבור למיחשוב ענן מהר יותר.

כפורטפוליו מקיף, שעוצב במיוחד לסביבות וירטואליזציה ומיחשוב ענן, מחזקת טכנולוגיית המיתוג 16 Gbps החדשה את מארג הפתרונות הכולל של EMC, ומשלימה, על פי החברה, את חזון הענן שלה – לסייע לעסקים ברחבי העולם להפוך את מרכזי הנתונים שלהם ליעילים, חסכוניים ומהירים הרבה יותר. הפורטפוליו, על פי דוברי EMC, מרחיב את אפשרויות הבחירה של הטכנולוגיות החדשות, המאפשרות להגדיל את רמות הווירטואליזציה ולהניע את המעבר לענן.

בזמן שארגונים ממשיכים את המסע לענן ומשתמשים באפליקציות נתונים חדשות וחזקות על מנת להפיק את המרב מנכסי המידע שלהם, הופכת הרשת, בה עוברים הנתונים, לחשובה מאי פעם. פיתוח רשתות מבוססות מארג, הינו דרישה מהותית בתמיכה במרכזי נתונים וירטואליים וסביבות ענן פרטי. הפורטפוליו של פתרון EMC Connectrix מתוכנן במיוחד עבור וירטואליזציה וענן, וממנף טכנולוגיות מוכחות כמו Fiber Channel, כמו גם טכנולוגיות חדשות, כגון מארגים מבוססי רשת תקשורת מקומית את'רנט סטנדרטית. מוצרים אלו נבנים על בסיס הדור הבא של סטנדרט התעשייה Fiber Channel, FC-PI-5, המציע מהירות ביצועים של 16 ג'יגה-בייט בשנייה, ומכפיל את רמת ביצועי הפתרונות שהשיקה Brocade לראשונה בשנת 2008.

הכניסה לאולם התערוכה ב-EMC World 2011. מיד לאחר ההרצאות נוהרים מעל 10,000 המשתתפים לראות את ההכרזות. צילום: פלי הנמר

מ-EMC נמסר כי בתקופתנו, המאופיינת במערכי נתונים גדולים, הרחבת היקפי הסכמי השירות, וצמצום תקציבי ה-IT, חיוני ללקוחות לבחור בפתרונות שיאפשרו להם לרכז יותר משאבים בהוספת ערך לעסק ובהשגת המרב מהמידע שלהם, תוך צמצום המורכבות והעלויות. עם מינופו של פתרון Connectrix החדש, מסרה החברה, לקוחות יעמדו בחזית האבולוציה של מרכז הנתונים, יגדילו את רמות הווירטואליזציה, יחסכו עלויות, ויגבירו את היעילות הכוללת, תוך שמירה על השקעתם בתשתית SAN.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

EMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים