מנהלת חדשה למעבדות HP בישראל: ד"ר רות ברגמן

ברגמן תחליף את דורון שקד, שמילא את התפקיד בשנתיים האחרונות וישמש מעתה כחוקר בכיר ב-HP Labs ● בטרם הגעתה ל-HP, ב-2001, עבדה ד"ר ברגמן כחוקרת בסוכנות החלל האמריקנית, נאס"א

ד"ר רות ברגמן, מנהלת מרכז הפיתוח של HPE בישראל

ד"ר רות ברגמן מונתה למנהלת HP Labs בישראל. היא תחליף את דורון שקד, שמילא את התפקיד בשנתיים האחרונות וישמש מעתה כחוקר בכיר ב-HP Labs.

במסגרת תפקידה החדש, תוביל ברגמן את פעילויות המחקר של מעבדת HP בישראל. היא הצטרפה למעבדות HP בחיפה בשנת 2001. בין היתר, שימשה כמנהלת מחקר והובילה מחקרים הממוקדים בטכנולוגיות חדשות שמטרתן ליצר אוטומציה במערכות IT גדולות. בטרם הגעתה ל-HP עבדה בסוכנות החלל האמריקנית נאס"א, בה שימשה כחוקרת במעבדות שבקליפורניה, וכן במעבדות של MIT במסצ'וסטס. היא בעלת תואר ד"ר בהנדסת חשמל ומדעי המחשב מאוניברסיטת MIT בארה"ב.

מעבדת המחקר של HP בטכניון הוקמה בשנת 1994 והיא משמשת מרכז ידע בתחום מדעי התמונה, בינה מלאכותית וטכנולוגיות אוטומציה. במקביל ליכולות מחקר אלה, מתמקדת המעבדה בגישור פערים טכנולוגיים משמעותיים בתכניות הפיתוח העתידיות של החטיבות העסקיות. כיום מתמקדים המאמצים של המעבדה בחיפה בשני תחומים: יצירת אוטומציה בדפוס המסחרי מחד ואלגוריתמים להפוך מידע טכנולוגי לידע המאפשר ייעול שירותים בתחום ה-IT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים