אדוונטק פיתחה פורטל ארגוני עבור קבוצת תהל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפורטל משמש את עובדי האגפים השונים בחברה לניהול המידע הארגוני, כולל הוספה, עדכון ואיתור מידע ● בנוסף, באתר מנוהלת מפת המומחים הארגונית הכוללת התמחויות עובדים, מקצועות, קורות חיים, ניסיון בפרויקטים ועוד

משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

חברת אדוונטק השלימה פיתוח של פורטל ניהול ידע עבור קבוצת תהל. הפורטל משמש את עובדי האגפים השונים בחברה לניהול המידע הארגוני, כולל הוספה, עדכון ואיתור מידע. בנוסף, באתר מנוהלת מפת המומחים הארגונית הכוללת התמחויות עובדים, מקצועות, קורות חיים, ניסיון בפרויקטים ועוד. היקפו הכספי של פרויקט הקמת הפורטל נאמד במאות אלפי שקלים.

עד היום היה המידע הארגוני של הקבוצה מרוכז בעיקר במסמכים שבשרת קבצים ובשמירה מקומית אצל העובדים, מה שהביא לכך שהנגישות למידע הייתה קשה ואינה מספקת. הפורטל החדש נועד לשפר משמעותית את יכולת האיתור והנגישות למידע ארגוני, שכן הוא מעניק יכולות שיתוף כגון בלוגים, פורומים, כתבי-עת אלקטרוניים, ויקיפדיה (המכונה תהלפדיה) ועוד, לצד מרכז-חיפוש רוחבי על  מקורות מידע שונים הפזורים ברחבי הקבוצה.

פורטל ניהול הידע שפותח מעניק לעובדים ולמנהלים כלים לקבלת מבט כולל על כל המידע שנצבר בארגון במהלך השנים בחתכים על פי נושאים,  מומחיות או נתוני פרויקט, לבצע סינונים חכמים של המידע על מנת לאתר את הנתונים הרלוונטיים.

הרשת החברתית הפנימית, שגם היא חלק מהפורטל, מוסיפה נדבך נוסף של שיתוף אינטואיטיבי בין עמיתים – עדכוני סטטוס, כתיבת הערות, שליחת שאלות המיועדות לעובד מסוים לפי המומחיות שלו וכו'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים