מירס העבירה את תשתית הדואר שלה לענן של מיקרוסופט; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

החברה עברה לפתרון הענן של מיקרוסופט לאחר שהתנתקה מתשתית השרתים של מוטורולה, מבוססת אקסצ'יינג' 2003 ● מירס שקלה רכישה של שרתים מקומיים, אולם לבסוף בחרה בפתרון של מיקרוסופט

אנשי ה-IT של מירס תקשורת, בשיתוף אנשי מיקרוסופט (Microsoft) ישראל ופרוויז'ן, העבירו את תשתית הדואר האלקטרוני של מירס לשירותי הענן של מיקרוסופט. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

עד לפרויקט המעבר התבססה מערכת הדואר האלקטרוני של מירס על תשתית השרתים של מוטורולה (Motorola), מבוססת אקסצ'יינג' 2003 (Exchange 2003). במסגרת ההתנתקות ממערכות המידע של מוטורולה וכחלק מההיערכות לקראת הרחבת פעילותה העסקית שקלה מירס רכישה של שרתים מקומיים, אולם לבסוף בחרה, כאמור, בפתרון שירותי מיחשוב הענן של מיקרוסופט.

מספר עובדיה של מירס עומד על 1,100, ולרובם המכריע יש תחנות קצה ודואר אלקטרוני ארגוני. עתה, לאחר סיומו של הפרויקט, מבוססות תיבות הדואר של כלל עובדי החברה בארץ על שירות הענן אקסצ'יינג' אונליין (Exchange Online) של הענקית מרדמונד.

אבי פתיר, סמנכ"ל טכנולוגיות במירס תקשורת, אמר, כי "המעבר לשירותי מיחשוב הענן יאפשר לנו להשיג חיסכון בעלויות התפעול השוטף של המערכת וכן יאפשר להשתמש במשאבים באופן גמיש. הקמנו תשתית שמתאימה לגידול עתידי של החברה. ההטמעה המהירה של המערכת נעשתה ללא שינויים מהותיים מצידנו".

אורן דרור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות ושותפי אנטרפרייז במיקרוסופט ישראל, אמר, כי "מירס היא חברת הטלקום הראשונה בישראל ומהחברות הגדולות בארץ שעוברת לשירותי ענן". הוא הוסיף, כי "הענן הופך השנה לחלק מהמציאות הטכנולוגית והעסקית בארגונים. חבילת חבילת Microsoft Online Services פועלת ב-36 מדינות ברחבי העולם וביותר ממיליון ארגונים. מאות עסקים בישראל כבר רכשו אותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים