טוויטר השיקה שירות חדש לקיצור כתובות URL

מעתה, בכל פעם שמדביקים בהודעה כתובת URL באורך של 13 תווים ומעלה מומרת הכתובת למחרוזת חדשה בת 19 תווים, ברגע שלוחצים על כפתור SEND ● השירות החדש, המכונה t.co, נבחן במשך שנה וכעת מושק בהדרגה

טוויטר (Twitter) החלה לקצר באופן אוטומטי כתובות URL שמדביקים המשתמשים בהודעות המופצות בשירות – כך הודיעה החברה שלשום (ג'). מעתה, בכל פעם שמדביקים בהודעה כתובת URL באורך של 13 תווים ומעלה מומרת הכתובת למחרוזת חדשה בת 19 תווים, ברגע שלוחצים על כפתור SEND. השירות החדש, המכונה t.co, נבחן במשך שנה וכעת מושק בהדרגה.

על פי טוויטר, שיקולי אבטחה היוו גורם חשוב בהחלטה להשיק את השירות. "אנחנו בודקים כל קישור ואם משתמשים לוחצים על קישור שדווח לנו כזדוני, אנו מפנים אותם לדף שמוצגת בו אזהרה מתאימה", נמסר בהודעה שפרסמה הרשת החברתית. עוד היא ציינה, כי קישורים שקוצרו בשירותי קיצור מצד שלישי יישארו כפי שהם, כלומר – יישלחו כפי שקוצרו על ידי השירות החיצוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים