ז'אן-מרי לה-קרואה, אפסון אירופה: "השוק הישראלי מעניין אותנו מאוד"

"בתקופה הקרובה אנו מתכוונים לשים דגש על שיווק מקרנים בפלחי השוק העסקיים הבינוניים והגדולים בישראל", כך אמר ז'אן-מרי לה-קרואה, המנהל העסקי של אפסון באירופה, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "אפסון מאד מפורסמת ברחבי העולם במישור הצרכנים הבודדים. שאיפתנו הגדולה כעת הינה לחדור לרמת הצרכנים העסקיים"

"השוק הישראלי מאוד מעניין אותנו. בתקופה הקרובה אנו מתכוונים לשים דגש על שיווק מקרנים בפלחי השוק העסקיים הבינוניים והגדולים. בתחום המדפסות, מדפסות הזרקת הדיו החדישות יקבלו במפורש עדיפות גבוהה", כך אמר ז'אן-מרי לה-קרואה, המנהל העסקי של אפסון (Epson) באירופה, בראיון לאנשים ומחשבים, שנערך במסגרת מפגש עיתונאים מכל רחבי העולם שארגנה אפסון אירופה.

מהו חלקה של אפסון בשוק העולמי באותם תחומים בהם היא מעורבת?
"התמונה דינאמית ותלויה מאד במדדים, אולם אני יכול למשל לקבוע כי בתחום המקרנים אנחנו החברה המובילה בעולם מבחינת היקף הפעילות. אנחנו גם מובילים במדפסות הזרקת דיו לרמת הצרכן הבודד. בתחום המדפסות העסקיות, אנחנו בוודאי אחת משלוש החברות הגדולות בעולם".

היכן אתם שמים כעת את הדגשים שלכם?
"אפסון מאד מפורסמת ברחבי העולם במישור הצרכנים הבודדים. שאיפתנו הגדולה כעת הנה לחדור חזק לרמת הצרכנים העסקיים. אנחנו מכוונים לשם הרבה מאד מאמצים. בכנס העיתונאים הכרזנו על מדיניות מעודכנת הנשענת על ארבעה יסודות מרכזיים: חסכון כלכלי ללקוח, פריצות טכנולוגיות ושיפור ביצועי הציוד, התחשבות אקולוגית ומבחר גדול של אופציות שמאפשר ללקוח שלא להתפשר. כל אלה אמורים לקדם את חדירתנו המוגברת לתחום העסקי".

כאשר אתם מדברים על ריבוי אופציות לריצוי צרכי לקוחות שונים למה אתם מתכוונים?
"למשל במקרנים אנו מציעים עשרות סוגים, מקטנים וזולים ועד המתוחכמים ביותר".

מה מניע אתכם לשים דגש על השוק העסקי?
"הלקוחות הקטנים הבודדים מקנים נפח לפעילותנו, אולם מטבע הדברים אין זה מקור בולט לרווח. לכן, בצד המשך הפעילות בתחום זה, אנו רוצים לחזק הדגש על השוק העסקי. שם טמונים יותר רווחים".

האם לדעתך אנשים ברחבי העולם מכירים טוב מספיק את חברת אפסון ומוצריה?
"אנחנו בהחלט מוכרים, אך לא בכל מקום יודעים מספיק על הישגינו. יש תחומים רבים בהם אנחנו מובילים בעולם. למשל בתחום המדפסות לקופות רושמות. דוגמא אחרת למובילות עולמית היא ביכולות שלנו בהדפסות גדולות. לא מספיק אנשים מכירים עובדות אלה. זאת המשימה שלנו כעת".

היכן אתם ניצבים מבחינת הפיתוח הטכנולוגי?
"אנחנו משקיעים רבות במחקר ופיתוח. בתחום המקרנים אנחנו פיתחנו טכנולוגית הקרנה המכונה 3LCD, בתחום מדפסות הזרקת הדיו אנחנו נשענים על ראש הזרקה מתקדם ביותר המכונה MICRO PIEZO, אשר מבטיח ביצועים גבוהים, מחירים זולים ושיפור אקולוגי".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לבריטניה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים