סקייפ נערכת לרכישה על ידי מיקרוסופט: פיטרה מנהלים בכירים כדי לחסוך תשלומים גבוהים בעקבות העסקה

מקורות מסרו, כי המפוטרים הם ארבעה סגני נשיא, מנהל השיווק, מנהלת משאבי האנוש ומנהלים נוספים ● בשל הפרישה בעיתוי הנוכחי, יהיו האופציות למניות של מנהלים אלה שוות פחות ממה שהן יהיו שוות לאחר שעסקת המכירה תיסגר רשמית

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

סקייפ (Skype) פיטרה מנהלים בכירים לפני הסגירה הרשמית של עסקת המכירה למיקרוסופט (Microsoft) – וכך תחסוך תשלומים גבוהים יותר למפוטרים, כך עולה ממידע שמסרו שלושה מקורות יודעי דבר.

על פי אותם מקורות, סגני הנשיא דייוויד גרל, כריסטופר דין, ראס שואו ודון אלברט פוטרו מהחברה. כן פוטרו מנהל השיווק הראשי, דאג בושר, ומנהלת משאבי האנוש, אן גילספי. גם רמו סונקרה ואליסון קמפה, מנהלים שהגיעו לסקייפ בעקבות הרכישה של חברת Qik בתחילת השנה, פוטרו. המקורות ביקשו לשמור על עילום שם משום שהפיטורין לא פורסמו בהודעה רשמית.

כמו כן, הם דיווחו, כי בשל הפרישה בעיתוי הנוכחי, יהיו האופציות למניות של מנהלים אלה שוות פחות ממה שהן יהיו שוות לאחר שעסקת המכירה תיסגר רשמית. לדברי ניל סימס, מנהל בחברת המחקר Boyden, כשחברה נמכרת, נגזר התגמול של המנהלים לעתים קרובות מהמחיר שבו היא נמכרת. מיקרוסופט רכשה את סקייפ תמורת 8.5 מיליארד דולרים.

"אם נשארים בצוות שעובר, או אם מקבלים חבילת תגמול נאה עם הפרישה – הכול בסדר", אמר סימס. "אולם, מי שנבעט ללא חבילת תגמול וללא אפשרות לנהל משא ומתן על תנאי הפרישה מפסיד".

שניים מהמקורות מסרו, כי מיקרוסופט וחברת הון-הסיכון Silver Lake, שהשקיעה בסקייפ, היו הגורמים העיקריים שהחליטו מי יישאר בחברה ומי יפרוש.

לא ניתן היה לקבל תגובה ממיקרוסופט ומ-Silver Lake.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סדנא דארעא חד הוא

    שמונה וחצי מילארד לא מספיק להם כדי לתת כמה מליונים לדור המייסדים "שעמלו עבדו בפרך בלי לראות את סוף הדרך?"

  2. חיים

    הכונו לתביעות - פיטורין שלא בתום לב, מעורבות החברה הרוכשת בפעילות החברה הנרכשת שלא כדין, ועוד.

אירועים קרובים