אדם שהחזיק בת ערובה עדכן על כך בפייסבוק

ג'ייסון ולדז, בן 36, החזיק אישה כבת ערובה במלונית במשך 16 שעות, ככל הנראה בעקבות ניסיונות של המשטרה לעצור אותו על עבירות סמים ● הוא פרסם בפייסבוק תמונות שלו עם בת הערובה וידידיו הזהירו אותו שאנשי היחידה ללוחמה בטרור מסתתרים מאחורי השיחים ● בסופו של דבר הסתערו אנשי היחידה על החדר במלונית, ולדז ירה בעצמו וכעת הוא מאושפז במצב קריטי

"המצב לא נעים, אבל אני מוכן לכל התפתחות", עדכן בפייסבוק (Facebook) ג'ייסון ולדז, בן 36, שהחזיק אישה כבת ערובה במשך 16 שעות.

על פי ידיעה שפרסמה סוכנות AP, ולדז החזיק בבת הערובה במלונית בעיר אוגדן שבמדינת יוטה, ארצות הברית, ועדכן באמצעות פייסבוק את ידידיו ובני משפחתו בנעשה. נראה, כי הוא התבצר עם בת הערובה בחדר שבמלונית בעקבות ניסיונות של המשטרה לעצור אותו בשל עבירות סמים.

בין השאר פרסם ולדז תמונות שלו עם בת הערובה תחת הכיתוב "יש לי בת ערובה חמודה. נכון?" עוד כתב, כי "אני אוהב אתכם ואם לא אצא מהאירוע בשלום, דעו שהגעתי למקום טוב יותר".

בתגובה הזהירו אותו ידידיו, כי אנשי היחידה ללוחמה בטרור מסתתרים בין השיחים. בסופו של דבר הסתערו אנשי היחידה על החדר במלונית, ולדז ירה בעצמו וכעת הוא מאושפז במצב קריטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים