בנק לאומי השיק אפליקציית iPhone למסחר בשוק ההון

האפליקציה, iLeumiTrade, כוללת קבלת עדכון בזמן אמת לגבי המסחר, ניהול תיק מסחר אישי, תיעוד פעולות, מעבר לחשבון האישי, גרפים דינמיים ועוד ● היקפו הכספי של הפרויקט הפיתוח לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים

הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר בישראל. בנק לאומי

בנק לאומי השיק אפליקציית iPhone חדשה למסחר בשוק ההון, המאפשרת להתעדכן בנתוני המסחר בשוק ההון הישראלי ושווקי חו"ל ואף לסחור באמצעות הסמארטפון. האפליקציה, iLeumiTrade, פותחה ועוצבה בשיתוף חברת NGSoft. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים.

ההורדה והשימוש באפליקציית ה-iLeumiTrade, אשר נמצאת ב-AppStore של אפל (Apple), אינה כרוכה בתשלום וכוללת קבלת עדכון בזמן אמת לגבי המסחר הבינלאומי, ניהול תיק מסחר אישי – כולל קניה, מכירה, ביטול ועדכון הוראת מסחר, תיעוד פעולות, מעבר לחשבון האישי, גרפים דינמיים ועוד.

לדברי אודי רפפורט, ראש ענף בכיר באגף הפיתוח בבנק לאומי, "מומחי חווית המשתמש של NGSoft ביצעו תהליכי אפיון והנדסת אנוש על מנת להגיע לחוויית משתמש מיטבית המותאמת למשתמשי הטלפון הנייד ושילבו בממשק תצוגות גרפיות פשוטות ומעבר קל לחשבון האישי".

אלכס קפלון, מנכ"ל NGSoft: "המומחים שלנו, יחד עם מומחי הבנק, עיצבו ופיתחו אפליקציה נוחה ויעילה, אשר תסייע ללקוחות הבנק להיות תמיד עם יד על הדופק. אנשי הבנק הם אנשי מקצוע ממדרגה ראשונה וזה כיף גדול לעבוד עם לקוח שכזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים