התאומים ווינקלווס חזרו בהם מכוונתם לערער פעם נוספת על הסכם הפשרה עם פייסבוק

השניים, יחד עם דיוויה נרנדרה, החליטו לשים קץ לסכסוך עם הרשת החברתית ומנהלה ולקבל את הסכם הפשרה שנחתם ביניהם ● על פי ההסכם, הם יקבלו מפייסבוק ומצוקרברג סכום של 65 מיליון דולרים ● בפייסבוק הביעו, כמובן, שביעות רצון מההחלטה

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

התאומים טיילר וקמרון ווינקלווס ודיוויה נרנדרה החליטו לשים קץ לסכסוך המשפטי הממושך בינם לבין מייסד ומנכ"ל פייסבוק (Facebook), מרק צוקרברג, ולכבד את הסכם הפשרה שאליו הגיעו עימו ועם הרשת החברתית, בשווי של 65 מיליון דולרים.

השלושה, עמיתיו של צוקרברג לספסל הלימודים באוניברסיטת הרווארד, הודיעו בחודש שעבר על כוונתם לערער על ההסכם לבית המשפט העליון של ארצות הברית, לאחר שבית המשפט לערעורים דחה את הערעור הקודם שהגישו. אולם, בשימוע שנערך השבוע הם הודיעו, כי "לאחר שיקול דעת מעמיק" החליטו שלא לעשות זאת.

בפייסבוק בירכו על החלטת השלושה. "אנחנו רואים בפרשה כבר זמן רב עניין סגור ושמחים לראות שבצד השני מסכימים עמנו", מסר דובר הרשת החברתית.

הסכם הפשרה בין התאומים ווינקלווס ונרנדרה לפייסבוק נחתם ב-2008, לאחר שהשלושה טענו, כי צוקרברג גנב מהם את הרעיון לרשת החברתית (סכסוך שתועד בסרט "הרשת החברתית"). השלושה הסכימו לקבל מפייסבוק וצוקרברג פיצויים בסכום של 65 מיליון דולרים והתחייבו לוותר על כל תביעותיהם נגד האתר. אולם, לאחר מכן הם התחרטו וטענו, כי הסכם הפשרה מבוסס על הערכת שווי לא מדויקת.

בפייסבוק, ששווייה מוערך כיום ביותר ממאה מיליארד דולרים, דחו את הטענות ומסרו, כי השלושה קיבלו פיצוי הולם. בית המשפט לערעורים קיבל את עמדת החברה ודחה את הערעור. אז הכריזו השלושה על כוונתם לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון. עתה הם חזרו בהם, כאמור, מכוונתם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים