תום ג'ול, CA: "המוצרים והשירותים שפיתחנו הפכו את ההבטחות שלנו למציאות"

"הבטחנו להתמודד עם בקרת העלויות, שימור המקצועות הקריטיים המיוחדים בענף ושיפור הזריזות והקלות בעבודה עם המערכות הגדולות", אמר ג'ול, יועץ אסטרטגי של החברה, כנס שעסק בתחום ה-MF - המחשבים הגדולים ● הוא ציין את היתרונות הגלומים בהם ואמר שאי אפשר להתעלם מהם

"האתגרים המרכזיים שעמם הבטחנו להתמודד היו בקרת העלויות, שימור המקצועות הקריטיים המיוחדים בענף ושיפור הזריזות והקלות בעבודה עם המערכות הגדולות. המוצרים והשירותים שפיתחנו הפכו את ההבטחות למציאות", כך אמר תום ג'ול, יועץ אסטרטגי של CA, במהלך כנס שקיימה החברה בסוף השבוע. הכנס הוקדש לתחום המחשבים הגדולים (MF) – תחום המהווה חלק ניכר מפעילותה של CA.

ג'ול התמקד בדבריו באסטרטגיה של CA ובמפת הדרכים שלה בתחום זה ובסקירה אילו מבין ההבטחות מומשו ואילו לא. הוא אמר, כי בין היתר, מדובר בכלים כמו Chorus, שמאפשר אינטראקציה מרוכזת ומתוחכמת בין דיסציפלינות שונות. המוצר מותאם לפונקציות מקצועיות שונות וכולל את ניהול הידע המקצועי שמצטבר במסגרתן. דוגמה אחרת שנתן ג'ול היא המוצר MSM, שמסייע בהפיכת המחשבים הגדולים והמערכות המבוזרות בסביבת חלונות (Windows) למערכת אחודה. ככלל, ב-18 החודשים החולפים השיקה CA מעל 100 מוצרים וגרסאות.

בהמשך הצביע ג'ול על העשייה של CA בתחום השירותים. הוא ציין, כי המכללה של החברה, שנוסדה על מנת לרענן ולתגבר את שורות אנשי המקצוע, הנדירים יחסית, יצאה לדרך ועושה שימוש בגישות מתקדמות. "היא זו המנפיקה כיום את תעודת המקצוענות בתחום המחשבים הגדולים", אמר. הוא הוסיף, כי שירות אחר – MVP – נועד להביא ארגונים לעשות יותר עם התוכנות שכבר מצויות ביחידותיהם. "מומחי החברה עובדים עם צוותי הלקוח ומפיקים דו"ח מפורט והמלצות", ציין. "כל זאת ללא חיוב".

הוא אף מנה בדבריו את היתרונות הגלומים בטכנולוגיית ה-MF ואמר שאי אפשר להתעלם מהם. "מחשב אחד מסוג זה מגלם בתוכו ביצועים של כ-1,500 שרתים", אמר. "הוא דורש רק 40% מהשטח, בהשוואה למערכות המבוזרות, 4% מעלויות המיזוג וכשביעית בלבד מצריכת החשמל הכללית. השימוש במערכות גדולות פירושו גם חסכון של כרבע מכוח האדם".

הכנס נפתח בדבריו של אריק שלומוביץ, שאחראי מזה כשנה על תחום ה-MF בסניף CA בישראל. הוא אמר, כי החברה ייחודית בכך שהציבה בפומבי מפת דרכים בתחום לשנים רבות קדימה. במהלך הכנס הרצו גם וולפגנג שלימבאך, שהביא דוגמה ליישום של Chorus לתחום אבטחת המידע, ותמר בן פורת, שהתמקדה בפתרון בעיות ביצועים במערכות הגדולות והשתלבות ה-MF במיחשוב הענן.

CA

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים