אומניטק תספק שירותי מיחשוב מנוהלים לקבוצת טבת; ההיקף: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט חוברו סניפי טבת לענן תקשורת פרטי המסופק על ידי אומניטק ● כמו כן הוטמעו כלי שו"ב של Centerity עבור ניטור תשתיות המיחשוב בארגון ● מיקי לנדסמן, סמנכ"ל טכנולוגיות ותפעול באומניטק: "המעבר למעטפת השירות המנוהל מאפשר לנהל את מערך המיחשוב של טבת בדגש על עבודה פרואקטיבית לטובת יעילות, יציבות ושרידות"

אומניטק תספק שירותי מיחשוב מנוהלים לקבוצת טבת שירותים לוגיסטיים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכחצי מיליון שקלים למשך שלוש שנים.

במסגרת הפרויקט חוברו סניפי חברת טבת לענן תקשורת פרטי המסופק על ידי חברת אומניטק. כמו כן הוטמעו כלי שו"ב (שליטה ובקרה) של Centerity עבור ניטור תשתיות המיחשוב בארגון, ונקבע מנהל רשת אשר אחראי על ביצוע תחזוקה מונעת וטיפולים נדרשים באופן שוטף.

בנוסף, שולבו שירותי ISP – אינטרנט עסקי מבית אומניטק, עם שרידות גבוהה והתאמה למערכת עסקית, הוטמעו שירותי גיבוי מרחוק הכוללים גיבוי של כלל המידע של הארגון בחוות השרתים של אומניטק, עם יכולת בקרה ושחזור בעת הצורך, וכן שמירה על אבטחת מידע על פי מתודולוגיית גיבוי סדירה.

לדברי מיקי לנדסמן, סמנכ"ל טכנולוגיות ותפעול באומניטק, "המעבר למעטפת השירות המנוהל מאפשר לנהל את מערך המיחשוב של טבת בדגש על עבודה פרואקטיבית לטובת יעילות, יציבות ושרידות, וכתוצאה מכך – תפוקה גבוהה לארגון ושביעות רצון גבוהה. המעבר פשוט ומהיר, ומאפשר לארגון לשמור על המשכיות עסקית".

עוד אמר לנדסמן, כי "הפרויקט הראשון שבוצע עם כניסתנו לארגון היה ליווי הטמעת מערכת WMS לניהול מערך מחסן לוגיסטי". בהמשך, מתוכננים שלבים נוספים כמו יישום המלצות טכניות לייצוב מערך תשתיות המיחשוב בארגון ופרויקט DRP להעלאת שרידות המערכת למקרים של אסון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים