טופ סופט תייצג בישראל את חברת התוכנה הנורבגית Software Innovation

החברה מייצרת את מוצר ניהול הידע 360º, שמאפשר פתרון מתקדם לניהול מסמכים וידע למשתמשי SharePoint ● המערכת מיושמת על תשתית MS SharePoint עבור ניהול מידע, מסמכים וארכיונים המאפשרת ניהול דיגיטלי יעיל, שיתוף פעולה ושירות יעיל יותר בגרסאותיה למגזר העסקי ולמגזר הציבורי

חברת טופ סופט (TopSoft) מקבוצת טופ גרופ (Top Group) הודיעה, כי קיבלה את הנציגות הבלעדית בישראל של החברה הנורבגית Software Innovation, יצרנית מוצר ניהול הידע 360º.

מערכת 360º מיושמת על תשתית MS SharePoint עבור ניהול מידע, מסמכים וארכיונים המאפשרת ניהול דיגיטלי יעיל, שיתוף פעולה ושירות יעיל יותר בגרסאותיה למגזר העסקי ולמגזר הציבורי. התוכנה נמכרת ומסופקת על ידי רשת גדלה של שותפים גלובליים, שטופ סופט הצטרפה אליהם בלעדית בישראל.

Software Innovation היא אחת הספקיות המובילות של תוכנות ניהול מסמכים וידע, עם 25 שנות ניסיון בינלאומי. החברה מעסיקה כ-300 עובדים במשרדיה באוסלו, שטוקהולם, קופנהגן ובנגלור, ומשרתת יותר מ-800 ארגונים במגזרים הפרטי והציבורי.

ירון הראל, מנכ"ל טופ סופט, אמר ש-"פלטפורמת 360 משלימה את יכולות ה-SharePoint 2010 ונותנת מענה אמיתי עבור פתרונות ניהול תוכן ארגוניים. לפלטפורמה יכולות ייחודיות של ניהול מסמכים בקונטקסט של תהליך, המובאות בתצוגה פשוטה ורחבה יותר שכוללת את כל הפרמטרים הקשורים למסמך, בהם משימות, אנשי קשר וישיבות. בנוסף, 360 עומדת בתקנים שונים של ניהול מידע בכדי להתאים לדרישות רגולציה כאלה ואחרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים