נילסן: רוב מכשירי הסלולר שנרכשים בארה"ב הם טלפונים חכמים

על פי הדו"ח, 55% מהצרכנים שרכשו מכשיר סלולרי חדש בין ה-11 במרץ ועד ה-11 במאי, בחרו בטלפון חכם - לעומת 34% בלבד בשנה הקודמת ● מכשירים מבוססי אנדרואיד מחזיקים בנתח השוק הגדול ביותר, אולם מכשירי iPhone חוו את הצמיחה הגדולה ביותר ● על פי נילסן, נתח בעלי הטלפונים החכמים בארה"ב עומד על 38%

רכישות של טלפונים חכמים מהוות כעת את הרוב מתוך הרכישות הכלליות של מכשירי הסלולר בארה"ב – כך לפי מחקר חדש שפרסמה נילסן (Nielsen) בסוף השבוע. חברת המחקרים ציינה, כי 55% מהצרכנים שרכשו מכשיר סלולרי חדש בין ה-11 במרץ ועד ה-11 במאי, בחרו בטלפון חכם – לעומת 34% בלבד בשנה הקודמת. נילסן ציינה בהודעתה, כי הנתח של בעלי הטלפונים החכמים בארה"ב עומד עכשיו על 38%.

"אנדרואיד (Android) ממשיכה להיות מערכת ההפעלה הסלולרית הפופולארית ביותר, עם 38% מצרכני הסמארטפונים שבוחרים מכשירי המבוססים עליה", פירטה נילסן בבלוג של החברה. "מכל מקום, בעוד שאנדרואיד מובילה בין אלה שקנו לאחרונה סמארטפון חדש, היה זה דווקא ה-iPhone של אפל (Apple) שהראה את הצמיחה הגדולה ביותר בחודשים האחרונים". למעשה, הנתח של רוכשי מכשירי אנדרואיד נותר ללא שינוי, על 27%, לעומת שלושת החודשים הקודמים, בעוד רכישות iOS צמחו מ-10% ל-17%.

המחקר של נילסן חשף גם את העובדה שהמפסידה הגדולה במהלך התקופה הנסקרת הייתה RIM – שנתח השוק שלה במכירת מכשירים התכווץ ל-6% לעומת 11%. החברה פרסמה באמצע החודש שעבר אזהרה באשר להכנסותיה ומכירותיה ברבעון הראשון, שכנראה יחמיצו את ההערכות, ואף הפחיתה את הצפי לרווח השנתי שלה וציינה שהיא תאבד את התנופה עוד יותר במהלך השנה בשל מאמציה לחדש את היצע המוצרים המזדקן שלה במכשירים חדשניים שיפעלו עם מערכת ההפעלה הקניינית שלה, QNX, שתושק בעתיד.

גם המכירות של מכשירי חלונות פון 7 (Windows Phone 7) במהלך שלושת החודשים הנסקרים נשארו ללא שינוי ועמדו על 1% בלבד מסך הרכישות, בהתאם למחקר של נילסן, מה שהשאיר את נתח השוק הכללי של מכשירי חלונות פון 7 על 1% מסך הסמארטפונים בארה"ב.

המחקר גם לא מספק בשורות מעודדות לנוקיה (Nokia), שסך המכירות של הסמארטפונים מתוצרתה עמד על 2% בלבד, בעוד שהיא עסוקה כרגע בפיתוח מכשירי חלונות פון 7 בתקווה לשפר את מעמדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים