משתמשי חלונות 7 מעדיפים את אינטרנט אקספלורר 9

בחודש יוני הגיעה גרסה 9 של אקספלורר לנתח שוק ממוצע של 15.61% בין משתמשי חלונות 7, והיא הגרסה העדכנית המועדפת על משתמשי מערכת ההפעלה ● אחריה נמצאות גרסה 12 של כרום וגרסה 5 של פיירפוקס - כך עולה מנתונים שסיפקה חברת מדידות האינטרנט Net Applications ● עם זאת, הגרסה המובילה מבין כל הדפדפנים היא עדיין אינטרנט אקספלורר 8

מבין הגרסאות העדכניות של דפדפני האינטרנט, הדפדפן המוביל בקרב משתמשי חלונות 7 הוא אינטרנט אקספלורר 9 – כך עולה מנתונים שסיפקה חברת מדידות האינטרנט Net Applications. אחרי אקספלורר 9 נמצאים כרום 12 ופיירפוקס 5, הגרסאות הסופיות הנוכחיות מבית גוגל (Google) ומוזילה (Mozilla) בהתאמה.

בחודש יוני, מבחינה גלובלית, הגיע אקספלורר לנתח שוק ממוצע של 15.61% בין משתמשי חלונות 7, כשביום האחרון של החודש הוא כבר עמד על 17%. עם זאת, הגרסה המובילה מבין כל הדפדפנים היא עדיין אינטרנט אקספלורר 8.

כזכור, עוד לפני השקת גרסה 9 של אקספלורר הודיעה מיקרוסופט (Microsoft) שהוא לא יתמוך בחלונות XP. להחלטה הזו היו שתי מטרות: הראשונה היא לעודד כמה שיותר משתמשים לעבור למערכת ההפעלה המעודכנת, והשנייה היא חסכון במשאבים שהיו נדרשים אם היה צריך להתאים את הדפדפן החדש לסביבה הישנה.

עם זאת, בבחינה של גרסאות הדפדפנים, בכל מערכות ההפעלה, גרסה 8 של אקספלורר עדיין מובילה בשיעור ניכר עם 30.07%, כשהרחק מאחור נמצאת גרסה 4 של פיירפוקס עם 10.46%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים