ארה"ב: הבית הלבן מבקש מקהילת מפתחי היישומים לסייע במניעת תקיפה מינית ואלימות

סגן הנשיא ג'ו ביידן והשרה לשירותי אנוש ובריאות, קאתלין סיבליוס, מתכננים לפרסם קריאה לקהילת המפתחים להשתתף בניסיון לפתח מענה טכנולוגי שיסייע למנוע תקיפות מיניות ואלימות בקרב צעירים ● לדברי טוד פארק, מנמ"ר משרד הבריאות, אפשרות לשימוש נרחב ביישום תהיה אחד הגורמים בהחלטה על הזוכה, וקרוב לוודאי שייבחר יישום שפועל בפלטפורמת iOS או אנדרואיד

מושא ההערצה של הקטנה. ג'ו ביידן, סגן נשיא ארצות הברית

הבית הלבן מבקש ממפתחי יישומים סיוע במניעת תקיפות מיניות ואלימות. סגן הנשיא ג'ו ביידן והשרה לשירותי אנוש ובריאות, קאתלין סיבליוס, מתכננים לפרסם מחר (ה') קריאה לקהילת המפתחים להשתתף בניסיון לפתח מענה טכנולוגי שיסייע למנוע תקיפות מיניות ואלימות בקרב צעירים.

הקריאה הנוכחית היא חלק מפעילות טכנולוגית רחבה יותר של הבית הלבן שמטרתה לערב את הציבור האמריקני בסוגיות הממשלתיות. מנמ"ר הבית הלבן, אניש צ'ופרה, אמר כי הבית הלבן פרסם 80 נושאים מאתגרים כאלה באתר Challenge.gov, אך הקריאה הזאת היא הראשונה שבה מעורב גם סגן הנשיא.

"קהילה המפתחים עוסקת ברבים מן הנושאים האלה, ואני נרגש מאוד מהאפשרויות שעשויות לצמוח מהיוזמה הזאת", ציין צ'ופרה בראיון ל-CNET.

מפתחים יוכלו להגיש את הצעותיהם ליישום למניעת אלימות ותקיפות מיניות עד ה-17 באוקטובר, ובסוף אותו חודש יוכרז זוכה, בחפיפה להכרזה על "חודש המודעות לאלימות במשפחה". אין שום הגבלה לגבי סוג היישום או הפלטפורמה שעליו הוא יפעל, אבל לדברי טוד פארק, מנמ"ר משרד הבריאות, אפשרות לשימוש נרחב ביישום תהיה אחד הגורמים בהחלטה על הזוכה, וקרוב לוודאי שייבחר יישום שפועל בפלטפורמת iOS או אנדרואיד. עוד ציין פארק, כי היישום הזוכה אמור למנוע אלימות ולא להוות כלי עבור אנשים שכבר חוו מקרי אלימות. "היישום הזוכה צריך לענות על הצורך לסייע לאנשים", הוא אמר.

לדבריו, מספר הבוגרים הצעירים החווים אלימות במשפחה או תקיפות מיניות  הולך ועולה – למרות שמספר מקרי האלימות יורד באופן כללי. בהתאם לנתונים שפרסם משרד הבריאות האמריקני – אחת מכל חמש נשים צעירות היא קורבן של תקיפה מינית בקולג', ובכלל, נשים בגילאים 16-24 חוות את האחוז הגבוה ביותר של מקרי אונס ותקיפה מינית.

צ'ופרה ציין, כי רצוי שהיישום יעשה שימוש ברשתות חברתיות ובתקשורת בין מעגלי חברים של המשתמש, שאפשר לתת בהם אמון. "אנחנו מקווים לגישות יצירתיות", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים