מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי בסנסו אופטיקס; ההיקף: 150 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו בסנסו אופטיקס מודול ייצור ומודול תכנון ה-MRP, המשמש לתכנון ייצור וחומרי גלם, ובימים אלה מתבצעת הטמעת מודול תמחיר מוצרים וחומרים ● חנה שראל, מנכ"לית מידעטק: "הטמעת המערכת מאפשרת לסנסו אופטיקס לספק את דרישות הלקוחות בזמן ולייעל את תכנון הייצור"

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת פריוריטי (Priority) בחברת סנסו אופטיקס, המייצרת מצלמות טרמיות. במסגרת הפרויקט הוטמעו בסנסו אופטיקס מודול ייצור ומודול תכנון ה-MRP, המשמש לתכנון ייצור וחומרי גלם. בימים אלה מתבצעת הטמעת מודול תמחיר מוצרים וחומרים. ההטמעה כללה העברה של סנסו אופטיקס ממערכת הזום, שכללה את מודול הכספים, למערכת הפריוריטי. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם ב-150 אלף שקלים.

חנה שראל
, מנכ"לית חברת מידעטק, אמרה כי "הטמעת המערכת מאפשרת לסנסו אופטיקס לספק את דרישות הלקוחות בזמן ולייעל את תכנון הייצור, תוך התייחסות לרכיבים ולזמינותם".

לדברי עופר היערי מחברת סנסו אופטיקס, "החברה הטמיעה את מערכת הפריוריטי לאור ניסיון העבר המוצלח ביישום מערכת הזום עם מידעטק ומתוך רצון לייעל את תהליכי הייצור בחברה, תוך איחוד בין שתי החברות שהרכיבו את סנסו אופטיקס. עם סיום ההטמעה, המערכת נותנת תחזית מכירות בטווח של מספר שנים קדימה, בהתבסס על הגידול בכמות ההזמנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים