גוגל השיקה גרסה חדשה של Android Market

עמוד הבית החדש מציג כעת גישה נוחה לפי חלוקה לקטגוריות, כמו יישומים, משחקים, ספרים וסרטים ● משתמשים שמעוניינים ברכישה או בהורדה של יישום, זקוקים מעתה לשתי לחיצות בלבד כדי לעשות זאת מרגע שהם מגיעים לעמוד התוכן בו הם מעוניינים

גוגל (Google) השיקה גרסה חדשה של  Android Market, חנות היישומים שמיועדת למשתמשי טלפונים וטאבלטים המבוססים על אנדרואיד (Android) – מערכת ההפעלה שלה. בגרסה החדשה עבר הממשק שינוי עיצובי מהותי לעומת הגרסה הקודמת, והוא מבוסס כעת על ריבועים, באופן שמזכיר מאוד את מסך הבית של חלונות פון 7 (Windows Phone 7).

עמוד הבית מציג כעת גישה נוחה לפי חלוקה לקטגוריות, כמו יישומים, משחקים, ספרים וסרטים. עוד נוספו גם קישורים ליישומים שנחשבים כמומלצים בתחומם. לצד כל קטגוריה מופיע יישום אחד מומלץ. בנוסף, בחלק העליון של המסך מוצגים יישומים מקודמים. בתחתית החלק הראשי של המסך ישנו אזור נוסף, המציג יישומים מועדפים וכולל גם רשימות של היישומים החינמיים, המשחקים המועדפים בתשלום ועוד.

הזזה שמאלה של המסך הראשי חושפת את רשימת כל היישומים ששייכים לקטגוריה שבוחרים, רשימה שניתן למיין לפי פרמטרים שונים. משתמשים שמעוניינים ברכישה או הורדה של יישום זקוקים כעת לשתי לחיצות בלבד כדי לעשות זאת מרגע שהם מגיעים לעמוד של התוכן בו הם מעוניינים.

גוגל כבר החלה בהזרמת העדכון לשוק היישומים לטלפונים שמבוססים על גרסה 2.2 ומעלה של אנדרואיד, והיא מצפה שתוך מספר שבועות יעודכנו כל המכשירים המתאימים בכל רחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים