רד-האט השיקה את JBoss Application Server 7

על פי חברת הקוד הפתוח, JBoss Application Server 7 מאפשר ארכיטקטורה מוכנה לענן, ומספק הפחתה של עד פי 10 של זמן אתחול, פריסה מהירה יותר ושימוש מופחת בזיכרון ● אסף ויצמן, ארכיטקט פתרונות בחברת רד-האט לאזור ישראל, תורכיה, יוון וקפריסין: "קהילת JBoss תכננה את JBoss Application Server 7 כך שיעמוד בדרישות מפתחים היום - בין אם הם משתמשים ב-Java Enterprise Edition או בונים את יישום המובייל הבא"

רד-האט

רד-האט (Red Hat) השיקה את JBoss Application Server 7 – פרויקט של קהילת JBoss המאפשר ארכיטקטורה מוכנה לענן, ומספק לטענת החברה הפחתה של עד פי 10 של זמן אתחול (Startup), פריסה מהירה יותר ושימוש מופחת בזיכרון.

"למפתחים יש יותר אפשרויות עבור יצירה ואספקה של יישומים מאשר אי-פעם, ושיפורי הפרודוקטיביות המסופקים על ידי JBoss Application Server 7 משקפים כיצד התפתחו חיי היום-יום של מפתחים", אומר אסף ויצמן, ארכיטקט פתרונות בחברת רד-האט לאזור ישראל, תורכיה, יוון וקפריסין.

לדבריו, "קהילת JBoss תכננה את JBoss Application Server 7 כך שיעמוד בדרישות מפתחים היום – בין אם הם משתמשים ב-Java Enterprise Edition או בונים את יישום המובייל הבא. JBoss Application Server 7 מתבסס על הגרסה הקודמת עם ביצועים טובים יותר, פחות שימוש בזיכרון, ניהול מבוזר, והסמכת Java EE6 WebProfile".

"מפתחי יישומי Web וג'אווה מחפשים פלטפורמות מודרניות וגמישות ליצירת יישומים דינמיים. לפיכך דרושים להם השיפורים העדכניים ביותר ותמיכה בסטנדרטים עבר פיתוח מהיר יותר ופרודוקטיביות מוגברת", אמר קרייג מוזילה, סגן נשיא ושיווק של עסקי התווכה (Middleware) ברד-האט. "מהדורה זאת מייצגת ציון דרך משמעותי כאסטרטגיה שלנו לספק מוצרים ושירותים חדשים המותאמים לפרדיגמת הטכנולוגיה המשתנה במהירות, תוך ניצול היתרונות של רצף הפיתוח המתבצע בקהילת JBoss".

ויצמן הוסיף, כי JBoss Application Server 7 יעבור שישה חודשים של בחינות, הן בקהילת JBoss והן בקרב לקוחות ארגוניים ושותפים נבחרים (דרך תוכנית Early Access), לפני שחרור הגרסה הארגונית JBoss Enterprise Application Platform 6, המתוכננת לתחילת השנה הבאה.

JBoss Enterprise Application Platform 6 צפויה להציג, על פי רד-האט, ביצועים וסקלאביליות משופרים, ניהול רב עוצמה, כלי פיתוח מתקדמים, ודרישות משקל קלות וגמישות יותר, המפחיתות משמעותית את העלות של מחזור חיי יישום המלא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים