פייסבוק מסירה מודעות של גוגל פלוס מהאתר

מייקל לי ג'ונסון, מפתח אתרים ויישומים, החליט שהדרך הטובה ביותר לנחות בגוגל פלוס היא לפרסם מודעה בפייסבוק, תחת הכותרת: "הוסיפו את מייקל לגוגל פלוס" ● ג'ונסון קיבל מפייסבוק הודעה בזו הלשון: "החשבון שלך נפסל לשימוש. כל הפרסומות שלך הופסקו ואסור לך לפרסם אותן שוב בשום נסיבות" ● לא נמסרה תגובה מפייסבוק

יש חברות טכנולוגיות, מסתבר, שאמנם יודעות להעריך גאונות ויצירתיות בפרסום, אבל רק את זו שלהן. פייסבוק (Facebok) למשל, מעדיפה להעלים כל פרסום לגוגל פלוס (+Google) מתוך האתר שלה, או לפחות כך היא עשתה למייקל לי ג'ונסון, כפי שפורסם בסוף השבוע באתר TechCrunch.

מתוך מודעות לצורך להיות נוכח גם בגוגל פלוס, החליט מייקל לי ג'ונסון, מפתח אתרים ויישומים, שהדרך הטובה ביותר לנחות בגוגל פלוס היא לפרסם מודעה בפייסבוק, תחת הכותרת: "הוסיפו את מייקל לגוגל פלוס". נכתב בה: "אם אתם בני מזל ויש לכם חשבון בגוגל פלוס, הוסיפו את מייקל לי ג'ונסון,  גיק אינטרנט, מפתח יישומים, אשף טכנולוגי". ואם לא די בכך כדי לשכנע את משתמשי פייסבוק שג'ונסון הוא הכרח בחשבון גוגל פלוס שלהם, הוא גם מיקם במודעה תמונה של עצמו בכובע משעשע.

למרבה הפלא (או שלא), פייסבוק פשוט מחקה את המודעה מדפיה. לדברי ג'ונסון, היא גם מחקה את כל שאר המודעות שלו.

ג'ונסון קיבל מפייסבוק הודעה בזו הלשון: "החשבון שלך נפסל לשימוש. כל הפרסומות שלך הופסקו ואסור לך לפרסם אותן שוב בשום נסיבות. בדרך כלל, אנחנו פוסלים חשבון כאשר חלק גדול מהמודעות שלו מפירות את הקווים המנחים של תנאי השימוש והפרסום שלנו. לרוע המזל, איננו יכולים לומר לך מהו התנאי המדויק שהופר. אם יש לך שאלות נוספות, אנא, קרא שוב את הקווים המנחים לתנאי השימוש והפרסום".

פייסבוק לא הגיבה לשאלות התקשורת בעניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים