רון שילר, בזק בינלאומי: "כשמדובר בענן, טכנולוגיה רק לשם הטכנולוגיה לא תניב את התוצאה הרצויה"
"הטכנולוגיה מאחורי הפתרון חשובה, אך רק בניית שרשרת ערך ושיחה על תוצריה יניבו תוצאות", אמר שילר - מנהל השיווק העסקי של בזק בינלאומי, בכנס השותפים הבינלאומי שערכה מיקרוסופט בלוס אנג'לס ● שילר, שייצג את שותפיה הישראלים של ענקית התוכנה, הציג בדבריו את השקפתה של בזק בינלאומי על אסטרטגיה ליצירת ערך ופיתוח עסקי בענן
"חברות טכנולוגיה שמבקשות למנף את מהפיכת הענן, צריכות להתמקד בעיקר במיקסום הערך העסקי, והנגשת יכולות חדשות למשתמשים בצורה פשוטה. טכנולוגיה רק לשם טכנולוגיה לא תניב את התוצאה הרצויה", אמר רון שילר, מנהל השיווק העסקי של בזק בינלאומי. שילר ייצג את שותפי העסקיים של מיקרוסופט (Microsoft) בכנס השותפים הבינלאומי שערכה החברה בלוס אנג'לס בשבוע שעבר.
לדברי שילר, שהציג בדבריו את השקפתה של בזק בינלאומי על אסטרטגיה ליצירת ערך ופיתוח עסקי בענן, "יישמנו את ראיית העולם הזו בהשקת שירותי Office 365 של מיקרוסופט, כאשר השיחה עם לקוחותינו התמקדה בהקניית יכולות חדשות וערך עסקי על פני שיחה על הטכנולוגיה העומדת מאחורי הפתרון. הטכנולוגיה מאחורי הפתרון חשובה, אך רק בניית שרשרת ערך ושיחה על תוצריה יניבו תוצאות".
בכנס, אמר שילר, "נחשפנו לתפיסת העולם של מיקרוסופט בנוגע לפיתוחים ולהשקות העתידיות – וגם הן מדברות בעיקר על התמקדות בערך שנוצר ללקוח העסקי או למשתמש הפרטי – ורק אחר כך על הטכנולוגיה המאפשרת אותו".
הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית
איזה מלך!