דיווחים: מועצת המנהלים של אפל מחפשת מחליף לג'ובס

על פי ה-וול סטריט ג'ורנל, הדיון לא נסב ישירות על מינוי מחליף לסטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, אלא על האפשרויות הפתוחות בפני החברה ● ג'ובס: "לדעתי זה גיבוב של שטויות"

חברים במועצת המנהלים של אפל (Apple) פנו לציידי ראשים ודנו עמם בתוכנית למינוי מחליף למנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס, במידת הצורך ובבוא העת – כך על פי ידיעה שהופיעה ב-וול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על מקורות שביקשו לשמור על עילום שם.

על פי המקורות, הדיון לא נסב ישירות על מינוי מחליף לג'ובס, אשר יצא לחופשת מחלה בחורף האחרון, אלא על האפשרויות הפתוחות בפני החברה. השיחות נשאו אופי לא רשמי ולא נערכו בשמה של מועצת המנהלים, אלא כגישוש בלבד מצד אותם חברים שהשתתפו בהן. לא ברור אם ג'ובס עצמו היה מודע לקיומן של שיחות אלה.

באפל סירבו למסור תגובה רשמית לידיעה, אך בתגובה לפנייה ישירה אליו בנושא, השיב ג'ובס בדואר האלקטרוני, כי "לדעתי זה גיבוב של שטויות".

על פי הדיווחים, למרות שהודיע על יציאתו לחופשת מחלה, מגלה ג'ובס עדיין מעורבות פעילה בניהולה של החברה ומגיע ללשכתו לעתים קרובות. עד כה לא הודיעה מועצת המנהלים של אפל מתי ישוב ג'ובס מחופשת המחלה, וגם לא פרסמה תוכניות כלשהן למינוי מחליף, אם וכאשר יפרוש ג'ובס סופית מניהולה של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים