לאומי קארד השיקה שירות תשלומים חדש באמצעות הטלפון הסלולרי

השירות מתאפשר באמצעות יישום בשם ZOOZ, שפותח על ידי הסטארט-אפ הישראלי טקטוס מובייל, וניתן להורדה בחינם ● במעמד התשלום בבית העסק, מוסר הלקוח את מספר הטלפון הנייד והקופאי משתמש במספר כאמצעי תשלום על ידי הקלדת המספר לקופה ● לאחר הזנת המספר, הלקוח מקבל הודעה לנייד לאישור העסקה

לאומי קארד השיקה שירות חדש המאפשר לבצע תשלומים באמצעות המכשיר הסלולרי. השירות מבוסס על הורדת יישום ייעודי בשם ZOOZ, ואינו דורש הוספת רכיב חיצוני למכשיר הנייד או התקנת חומרה בבית העסק. היישום מוצע בעברית ומיועד לבעלי טלפונים חכמים וללקוחות כל חברות כרטיסי האשראי.

את היישום, שפותח על ידי הסטארט-אפ הישראלי טקטוס מובייל, ניתן להוריד בחינם מחנות היישומים של אפל (Apple), ומהאנדרואיד מרקט (Android Market) של גוגל (Google). בעת הכניסה הראשונית לאחר הורדת היישום יידרש הלקוח להזין את פרטי כרטיס האשראי שלו לתשלום עתידי.

במעמד התשלום בבית העסק, מוסר הלקוח את מספר הטלפון הנייד והקופאי משתמש במספר כאמצעי תשלום על ידי הקלדת המספר לקופה. לאחר הזנת המספר, הלקוח מקבל הודעה לנייד לאישור העסקה. בנוסף, באפשרותו לבחור את כרטיס האשראי שבאמצעותו ישלם. לאחר השלמת התהליך, הקופאי מוציא שובר לחתימה, ללא כל צורך בהצגת כרטיס האשראי מצד הלקוח.

בימים אלה נמצא השירות בהרצה במספר בתי קפה ומסעדות, בהם סניפים נבחרים של קפה קפה, בורגוס בר, מסעדת קיוטו, אייר קפה ועוד, ובקרוב יורחב למאות בתי עסק נוספים.

לדברי אייל שמעוני, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד, "ZOOZ מאפשר יישום מיידי של המעבר של כרטיסי אשראי לתוך הטלפון הסלולרי, ומהווה למעשה 'טכנולוגיה מגשרת' (Bridge Technology) עד לכניסתו והטמעתו של ה-NFC – תהליך שצפוי להימשך שנים אחדות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים