אופן סטורג' ביצעה פרויקט איחסון והתאוששות מאסון ברשת ביתילי; ההיקף: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו ברשת שני מערכי אחסון מסתנכרנים מתוצרת NEXENTA, המספקים שירותים לאתר ראשי ולאתר התאוששות מאסון על גבי תשתית WAN ● כמו כן, מערכות הליבה של הארגון עברו וירטואליזציה והן מאוחסנות על גבי מערך ה-NEXENTA המרכזי

חברת אופן סטורג' ישראל (Openstorage Israel) השלימה בימים אלה פרויקט ליישום מערך אחסון והתאוששות מאסון ברשת ביתילי. היקפו של הפרויקט נאמד בכ-200 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו ברשת שני מערכי אחסון מסתנכרנים מתוצרת NEXENTA, המספקים שירותים לאתר ראשי ולאתר התאוששות מאסון על גבי תשתית WAN.

כמו כן, מערכות הליבה של הארגון עברו וירטואליזציה והן מאוחסנות על גבי מערך ה-NEXENTA המרכזי. מערך זה מאפשר התאוששות מהירה באמצעות סנאפשוטים של השרתים עצמם והקבצים ועובד עם מערכת ה-VMware הקיימת בחברה.

שי גלעזר, ה-CTO של אופן סטורג', אמר כי "מערך האחסון של NEXENTA מספק שירותי SAN ו-NAS לסביבות השונות, החל משירותי קבצים (CIFS), סביבה וירטואלית מהירה ב-NFS ו-ISCSI ומערכת סנאפשוטים להתאוששות מהירה של המערך. כמות הסנאפשוטים במערכת אינה מוגבלת ומאפשרת שיעתוק מהיר של כל סנאפשוט להעתק בעל יכולת כתיבה בלי פגיעה כלשהי בעבודה השוטפת. יתרה מזאת, אין צורך להגדיר מראש נפח לסנאפשוטים או לבצע כל הגדרה מראש כדי לקבל תכונות אלו. יישום מערך זה אפשר מעבר חלק לווירטואליזציה עם הגדלה ניכרת ביכולות ובביצועים".

לדברי משה הורביץ, מנהל ה-IT של רשת ביתילי, "עם השלמת הפרויקט שודרגה ליבת מערך המיחשוב של הארגון ומעתה נוכל לא רק להעניק שירות טוב יותר לשלוחות הרשת, אלא גם להימנע מנפילה ולהתאושש מאסון בקלות רבה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ערן

    מומלץ לבדוק היטב את הטכנולוגיה לפני שמיישמים אותה! ראה: http://www.nexenta.com/corp/forum?func=view&catid=9&id=1474

אירועים קרובים