טלי חלפון מונתה למנכ"ל חטיבת ה-PSG ב-HP ישראל במקום שלומי פרייס

חלפון, שהצטרפה לחברה לפני תשע שנים, מנהלת בפועל את החטיבה מאז שפרש ממנה פרייס בחודש שעבר, לאחר שמונה למנכ"ל נט-אפ ישראל ● תחת אחריותה של חלפון יהיו מרוכזים המחשבים האישיים מדגמי HP וקומפאק לעסקים ולצרכנים פרטיים, תחנות עבודה, אביזרים וניהול רשת ערוצי ההפצה, המכירה והשותפים של HP בישראל

טלי חלפון (42) מונתה הבוקר (א') באופן רשמי למנכ"ל חטיבת המיחשוב האישי (PSG, ר"ת Personal Systems Group) ב-HP בישראל. כפי שפורסם לראשונה באנשים ומחשבים, מנהלת חלפון בפועל את החטיבה מאז פרישתו של שלומי פרייס ביוני האחרון, בעקבות מינויו למנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל. חלפון אמנם ראתה עצמה מועמדת טבעית לתפקיד, אולם סירבה להתייחס לעניין באופן פומבי.

טלי חלפון הצטרפה ל-HP לפני תשע שנים וכיהנה במגוון תפקידים בחטיבת המיחשוב אישי. במהלך שנה האחרונה שימשה כמנהלת קטגוריית המוצרים של החטיבה ולפני כן מילאה את תפקיד מנהלת ערוצי השיווק וההפצה. קודם לכן היתה חלפון מנהלת התפעול והפיתוח העסקי באבנט תקשורת.

חטיבת המיחשוב האישי נחשבת לאחת החטיבות הצומחות והרווחיות ביותר ב-HP העולמית. במחצית הראשונה של 2011 הגיעו הכנסות החטיבה לכ-19 מיליארד דולרים – יותר מהכנסות חטיבת האנטרפרייז, השירותים והאחסון. אם לשפוט על פי הצהרותיו של ליאו אפותקר בביקורו האחרון בישראל, HP שמה את יהבה על הצמיחה והגידול של חטיבה זו בכל העולם – ומן הסתם גם בישראל.

תחת אחריותה של חלפון יהיו מרוכזים תחומים מגוונים, לרבות המחשבים האישיים מדגמי HP וקומפאק (Compaq) לעסקים ולצרכנים פרטיים, תחנות עבודה, אביזרים וניהול רשת ערוצי ההפצה, המכירה והשותפים של HP בישראל.

חלפון מסרה, כי "בפני HP עומדים אתגרים רבים בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים