חברת ביטוח מבקשת מבית המשפט להצהיר שהיא לא חייבת לשאת בהוצאות ההגנה של סוני

בגלל הצטברות התביעות בעקבות הפריצות לשרתי ענקית המדיה והאלקטרוניקה, הגישה חברת Zurich American Insurance בקשה לבית המשפט שלא יחייב אותה לשפות את סוני ● בנוסף, הגישה יחידה של החברה תביעות נגד יחידות של Mitsui Sumitomo Insurance, אייס ו-AIG, בדרישה להבהיר את מחויבויותיהן במסגרת פוליסות הביטוח השונות שהנפיקו לסוני

לא תשתתף בתערוכת הסלולר העולמית הקרובה בברצלונה

חברת הביטוח Zurich American Insurance ביקשה מבית המשפט להצהיר, כי היא לא חייבת לשאת בהוצאות ההגנה המשפטית של סוני (Sony), נוכח הצטברות התביעות בעקבות הפריצות לשרתי ענקית המדיה והאלקטרוניקה.

באחרונה גובר הביקוש ל-"ביטוח אינטרנט" מצד חברות שמבקשות להגן על עצמן מפני סיכונים לתביעות של לקוחות על זליגת נתונים וגניבת זהות. פוליסות אלה הן נושא שנוי במחלוקת בענף הביטוח.

החברה ביקשה מבית המשפט בניו-יורק לפסוק, על סמך מסמכים שהגישה, כי היא לא חייבת להגן על סוני או לשפות אותה בעקבות "התביעות הייצוגיות, האשמות שונות או צעדים משפטיים עתידיים של התביעה הכללית".

דובר סוני בטוקיו מסר, כי החברה אינה מגיבה לתביעות שעדיין מתנהלות.

בנוסף, Zurich American, יחידה של חברת Zurich Financial Services, הגישה תביעה נגד יחידות של Mitsui Sumitomo Insurance, אייס (ACE) ו-AIG, בדרישה להבהיר את מחויבויותיהן במסגרת פוליסות הביטוח השונות שהנפיקו לסוני.

"ב-Zurich סבורים שאין כיסוי, אבל במידה שהם יחויבו לשאת בהגנה, הם מבקשים לוודא שכל חברות הביטוח בעלות החבות הפוטנציאלית יתרמו את חלקן", הסביר ריצ'רד בורטניק, פרקליט ממשרד Cozen O'Connor ועורך הבלוג CyberInquirere, שעוסק בחוק בעולם הדיגיטלי.

ב-AIG סירבו להגיב. לא ניתן היה לקבל תגובה מ-Mitsui Sumitomo.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים