קבוצת אמן רכשה את פעילות אקסהגרם במאות אלפי שקלים

במסגרת המהלך יהפכו יותר מ-20 עובדי אקסהגרם לחלק מקבוצת אמן ● החברה הנרכשת מספקת שירותי ייעוץ ומתמחה בפתרונות אינטגרציה מקצה לקצה, הכוללים תכנון מערכות, פיתוח, בדיקות ותחזוקה

קבוצת אמן רכשה את פעילות אקסהגרם (Xagram) הישראלית, המתמחה בשירותי ייעוץ, אינטגרציה עסקית מבוססת ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA) וניהול זהויות. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במאות אלפי שקלים.

אקסהגרם הוקמה לפני שש שנים. יותר מ-20 עובדיה יהפכו במסגרת המהלך לחלק מקבוצת אמן. ד"ר מארק אברג'ל, מנכ"ל החברה ומומחה לאינטגרציית SOA וארכיטקטורת IT, ינהל ויוביל את פעילות החברה בתוך הקבוצה.

החברה הנרכשת מספקת שירותי ייעוץ ומתמחה בפתרונות אינטגרציה מקצה לקצה, הכוללים תכנון מערכות, פיתוח, בדיקות ותחזוקה. יש לה פתרונות בתחום ניהול זהויות (IDM) והיא תשלים את יכולות אמן בתחום החיבוריות בין פלטפורמות והעברת ממשקים. בנוסף, אקסהגרם מעסיקה מומחים בתחום ה-BizTalk של מיקרוסופט (Microsoft), מה שיסייע לאמן למנף את פעילות האינטגרציה שלה בתחום.

לדברי בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, "המהלך יועיל לשתי החברות. אמן היא אחת המומחיות בתחום הנתונים, הממשקים, ההסבות והאינטגרציה בין המערכות, ואנחנו מעריכים, כי תחום זה ילך ויגדל. ריבוי הפלטפורמות בשוק, מגמת הניידות, מערכות מפיתוח עצמי ומיחשוב ענן יצרו צורך גובר בקרב הארגונים למומחיות בתחום זה".

ד"ר אברג'ל אמר, כי "כחלק מקבוצת אמן, נמשיך לשרת את לקוחותינו ולתרום מהידע שלנו בתחום האינטגרציה בין מערכות ללקוחות משותפים וחדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים