CA רכשה חברה לניטור ביצועים של יישומים בענן

ווטשמאוס מספקת ניטור ליישומים בענן, יישומים סלולריים ויישומי אינטרנט בתצורת תוכנה כשירות ● הפתרונות של ווטשמאוס מבוססים על תשתיות מבוזרות ברחבי העולם, שכוללות יותר מ-60 תחנות ניטור ביותר מ-40 מדינות ● החברה משעתקת את העסקות שמבצעים המשתמשים במקומות אלה בתנאי אמת, על מנת לספק תובנות עשירות ועדכניות ● התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו

CA רכשה את ווטשמאוס (Watchmouse B.V), חברה פרטית שמספקת פתרונות במתכונת תוכנה כשירות (SaaS) לניטור של יישומים בענן, יישומים סלולריים ויישומי אינטרנט רגילים. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

ווטשמאוס קמה ב-2002, והמטה שלה ממוקם באוטרכט שבהולנד. הפתרונות של ווטשמאוס מבוססים על תשתיות מבוזרות ברחבי העולם, שכוללות יותר מ-60 תחנות ניטור ביותר מ-40 מדינות. החברה משעתקת את העסקות שמבצעים המשתמשים במקומות אלה בתנאי אמת, על מנת לספק תובנות עשירות ועדכניות – ברמת הדקה, ביחס לביצועי היישומים וזמינותם.

מומחה בתחום הסביר לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית, כי "ווטשמאוס מספרת לך מה קורה באתר שלך. היא מדווחת לך האם גולשים נכנסו לאתר שלך, האם חלילה היו להם קשיים בכניסה, האם הפעולות השונות לביצוע באתר אכן נעשות, האם ניתן להקליק בכל המקומות שבנויים לכך והאם האתר עומד בעומסי ביצועים ועומסי כניסות".

לדברי CA, הטכנולוגיה של ווטשמאוס תאפשר ללקוחותיה לקבל יכולות לניהול פרו-אקטיבי של חוויית משתמשי הקצה ברחבי העולם, גילוי מהיר של בעיות בביצועי היישומים ומציאת פתרונות להן והבטחת העמידה של ספקיות הענן בהסכמים לרמת שירות (SLA). פתרונות החברה מסופקים, כאמור, במתכונת תוכנה כשירות, ופוטרים את הלקוחות מהצורך להתקין תוכנה ולנהל אותה – מסרה CA.

"כאשר חברות מספקות ללקוחות יישומים רבים יותר באינטרנט ובטלפונים חכמים, לביצועים של יישומים אלה יש השפעה רבה ביותר על ההכנסות, נאמנות הלקוחות ושווי המותג", אמר דיוויד דובסון, סגן נשיא בכיר ב-CA. לדבריו, "התוספת של ווטשמאוס למערך הפתרונות שאנחנו מציעים לניהול ולניטור ה-IT תאפשר לחברות להבטיח את הביצועים של היישומים שפונים ללקוחות ובכך להבטיח את הביצועים שלהן".

CA מסרה, כי פתרונות ווטשמאוס ישולבו ויתגברו את ההיצע שלה בתחום ה-APM (ר"ת Application Performance Management – ניהול ביצועי היישומים). ל-CA יש יותר מ-1,500 לקוחות ארגוניים המשתמשים בפתרונות ה-APM שלה, שמנטרים מסביב לשעון עסקות שמבצעים המשתמשים בתנאי אמת בסביבות וירטואליות ופיזיות, סביבות מיינפריים וענן. הפיתרון מאפשר ללקוחות לגלות בעיות ביצועים בצורה פרו-אקטיבית, עוד לפני שהן פוגעות בתפוקה של משתמשי הקצה וביישומים קריטיים מניבי הכנסות, לקבוע סדרי עדיפויות ולפתור אותן.

על פי CA, שילוב הפתרונות של החברה הנרכשת בפתרון ה-APM "יעניק ללקוחות ארגוניים גדולים יכולות נרחבות וגמישות לניהול היישומים במתכונת של פיתרון בודד". עוד היא ציינה, כי פתרונותיה של ווטשמאוס ישלימו את האסטרטגיה של נימסופט (Nimsoft) – חברה שאותה רכשה CA בעבר, שעוסקת בניהול המיחשוב כתוכנה מקומית או במתכונת תוכנה כשירות – "ויאפשרו ללקוחות לנטר במהירות ובקלות את זמני התגובה של שירותים עסקיים שונים, מהענן ועד למרכז הנתונים המקומי".

יצוין, כי CA אינה החברה היחידה שעוסקת בניטור יישומים בענן. קומפיוור (Compuware) מציעה גם היא שירותים שכאלה, ואף רכשה בחודש שעבר את החברה הפרטית DynaTrace, שמציעה תוכנה לניהול ביצועים של יישומים, תמורת 256 מיליון דולרים במזומן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים